Män är inte intresserade av mig
Jag är en tjej på 23 år som aldrig har varit i ett seriöst förhållande, män verkar inte intresserade av mig. Jag har haft ett situationship men när jag velat ta relationen vidare har mannen lämnat.
Jag är inte någon som ligger runt. Jag kan inte ligga med någon utan känslor, har aldrig haft ett one night stand. Jag festar inte, föredrar en lugn hemmakväll eller ut och vandra och tälta i skogen. Jag har ett fast jobb och kan ta hand om mig själv. Jag vill ha ett jämställt förhållande.
Jag skulle säga att jag ser relativt bra ut. Jag är petite, 156 cm lång och 56 kg. Jag tränar på gym 3 gånger i veckan och i vardagen cyklar jag och går mycket så jag har en slank och lagom musklad kropp. Ljusbrunt hår med självfall och gröna ögon. Jag är dock inte någon typiskt "tjejig" tjej, jag gillar inte att visa upp för mycket av min kropp så jag klär mig i bekväma kläder men absolut inte någon luffarstil.
Jag har provat alla dejtingappar men blir ghostad när jag säger att jag inte ligger på första dejten. Killar jag träffar i riktiga livet visar heller inget intresse för mig.
Vad gör jag för fel?