Relation på jobbet
I våras träffade en tjej som jag jobbar väldigt nära med. vi träffade ett tag men efter några månader märktes att de de var nått. Efter ett tag så hade några börja ana nått på jobbet vilket hon tyckte var väldigt jobbigt. Så innan semester så tog jag snacket och hon ville tyvärr bara vara kollegor pga jobbsitutionen och lite annat, men i framtiden när vi byte projekt kan de finnas möjlighet! Vi tog ett litet break från skrivande under nån vecka men sen var vi igång igen med snapchat. När jag väl var tillbaka till jobbet igen blev de en slumpmässig kram. Även så hade jag pratat med henne om arbetsbelastningen och jag hade ev planer att byta jobb. De blev väldigt känslosamsamt för henne så jag var tvungen att trösta henne. Hon utryckte att hon känner så trygg med mig, jag finns alltid där och jag är så förstående. Även hela biten med jobbet och samtal med min chef var hon väldigt nyfiken på. Alltid när vi pratar så glider vi iväg och de blir väldigt mycke glada miner fortfarande!Om jag ska vara helt ärlig så är jag nästa 100% säker att hon gillar mig, men hon vet inte riktigt vad hon vill. Hur ska jag bete mig för att de ska finnas chans att de kan bli vi två?