Är det dags att lämna?
Är så ledsen och har varit det en längre period men tror det är dags att lämna min man 😭
Vi är relativt "unga" varit tillsammans nästan 15 år och har liksom omfamnar vuxenlivet ihop.
Vet inte hur jag är vuxen utan honom..
Vi har 2 barn ihop så känner att jag vill lämna på ett bra sätt och planera snarare än bara lämna en natt..
Men jag kommer från ett destruktivt liv innan honom och många toxic relationer och det gör att allt negativt som händer i vårat liv är mitt fel och endast mitt, varför skulle alla annars behandla mig dåligt?
Vi har haft en del bråk för att jag inte känner mig sedd och älskad, han vill varken ha sex eller röra mig sen en tid tillbaka. Vi har inte haft någon form av fysisk kontakt de senaste månaderna och han rycker bara på axlarna..
Men det har blivit jobbigare i vardagen vad jag än säger så hugger han och är drygt och otrevlig.. Drar mig helt från att ens prata med honom, för jag orkar inte bli nedtryckt.
Men det som gör så ont och blir så tydligt. Är att jag har haft en längre sjukskrivning bakom mig. Har äntligen fått ett jobb som känns bra och han frågar liksom inte ens om det går bra, att jag trivs eller något :(
Men gör så jäkla ont