• PrettyTiedUp

När plus efter ovitrelle?

Hej! 
    Jag vet att ovitrelle kan sitta i upp till 10 dagar, men testade ändå imorse på dag 9 och det såg ut som bilden visar. RD 5, som äl+7 då alltså. Fick en 2-dagars insatt i lördags.
    Jag tycker testet är starkare än sist jag testade, men det är väl på tok för tidigt att få ett äkta plus redan nu? Eller vad tror ni?
    Jag ska testa varje dag nu få se.

• Svar på tråden När plus efter ovitrelle?
  • PrettyTiedUp

Igår (äl+8) var testet blankt men idag ser jag ett svagt svagt streck! Jag lägger in en bild. Idag är det 11 dagar sedan ovitrelle, kan jag vara gravid tro?
  • Anonym (Hoppas)
    PrettyTiedUp skrev 2024-08-24 06:25:58 följande:

Igår (äl+8) var testet blankt men idag ser jag ett svagt svagt streck! Jag lägger in en bild. Idag är det 11 dagar sedan ovitrelle, kan jag vara gravid tro?
    Du kan vara gravid, men finns en liten risk att ovitrelle fortfarande ger spår. Hoppas det är starkare imorgon så att det syns en vändning mot starkare test 🙏 så svårt se på bilderna om det är lika.
  • PrettyTiedUp
    Anonym (Hoppas) skrev 2024-08-24 07:11:19 följande:
    Du kan vara gravid, men finns en liten risk att ovitrelle fortfarande ger spår. Hoppas det är starkare imorgon så att det syns en vändning mot starkare test 🙏 så svårt se på bilderna om det är lika.
    Ja jag längtar till imorgon, det känns som att då vet jag verkligen om det är graviditet eller ej. Tack för att du svarade <3.
  • PrettyTiedUp

Och såhär såg testet ut idag. Äl+10. Eller ja, 10 dagar sedan äggplock. Blir så besviken, förmodligen inte gravid denna gången heller. Fast det är väl inte helt kört än, men det känns så.
Svar på tråden När plus efter ovitrelle?