• Anonym (fiskarn)

Kommer killar alltid tillbaka?

Hej! 

Blev för några dagar sen dumpad av killen jag väldigt seriöst dejtat ett tag. Nästan alla ex & killar jag varit med har alltid kommit tillbaka efter några månader t om år. Och hoppas ju såklart nu att även denna firre gör det. Därav frågan: 

Tror ni på att killar alltid kommer tillbaka? Vad är orsaken till det isåfall? 

• Svar på tråden Kommer killar alltid tillbaka?
  • Anonym (Japp)

Många killar som använder dejtingsajter kommer tillbaka när de fått slut på tjejer, ja.

• Anonym (Japp)
    välbärgad man i mina bästa år skrev 2024-08-20 17:31:29 följande:

För att kunna ge ett hyfsat trovärdigt svar så är den mest intressanta frågan VARFÖR han dumpade dig?

Hon frågade ju om killar i allmänhet, inte sitt ex.
  • välbärgad man i mina bästa år
    Anonym (Japp) skrev 2024-08-20 17:37:06 följande:
    Om det gäller killar och män "i allmänhet" så är jag upperbart garanterat säker på att det inte finns någon säker statistik över detta!  Skrattande
  • Anonym (Japp)
    välbärgad man i mina bästa år skrev 2024-08-20 17:49:23 följande:
    Om det gäller killar och män "i allmänhet" så är jag upperbart garanterat säker på att det inte finns någon säker statistik över detta!  Skrattande
    Det är ju inte heller säker statistik som TS efterfrågar. Ska hjälpa dig:

• välbärgad man i mina bästa år
    Anonym (Japp) skrev 2024-08-20 17:52:33 följande:
    Det är ju inte heller säker statistik som TS efterfrågar. Ska hjälpa dig:

Då blir självfallet svaret - NEJ!
  • Jemp

De flesta har ju genomtänkta anledningar för att göra som de gör, dvs göra slut. Så varför skulle de komma tillbaka?
    Och om någon så lättvindigt dumpar dig så de sen ångrar sig, varför skulle du vilja ta tillbaka dem? (Även om det såklart kan kännas så när ett förhållande precis tagit slut).
    Visst kan det hända att fd par hittar tillbaka till varandra på ett bra sätt, men det är nog snarare undantag. 

• Anonym (Jane)
    Anonym (Japp) skrev 2024-08-20 17:37:06 följande:
    Fast det är exet hon vill ska komma tillbaka. Så vad andra killar gör spelar mindre roll. 
  • Zaro

En tjejkompis gjorde slut med en kille då han inte ville ha barn. Det gick många månader men nu är de tydligen ihop igen då han plötsligt vill ha barn.

Svar på tråden Kommer killar alltid tillbaka?