• Papasito

    Yrsel/Illamående/Orkeslös/Kallsvettig

    Hej,

    För exakt två månader sedan blev jag (vad jag antar) magsjuk då jag spydde cirka 5 gånger på en kväll/natt. Hela den natten var jag helt snurrig, nästan på nivån att svimma av. Dagen därpå spydde jag inget mera men själva yrseln/illamåendet/orkeslösheten var fortfarande kvar.

    Dagen efter det började jag få andra symptomer som bland annat feber, huvudvärk, torrhosta och ont i halsen när jag svalde - dessa symptomer höll sig cirka en vecka framåt.

    Nu, 2 månader senare, har jag fortfarande dagligt problem med att jag känner mig yr, illamående, orkeslös och kallsvettig. Utöver detta har jag dessutom haft någon slags strålning/smärta i nacken/axlarna lika lång tid.

    Blodproverna såg i stort sett rätt så bra ut förutom att jag hade låga värden av vita blodkroppar (B-Neutrofila - 1.6). Dock gjorde jag ännu fler blodprover veckan efter och då höjdes denna till 1.9 och då tyckte läkaren att det inte kunde vara på grund av en infektion.

    Väntar fortfarande på att få en remiss till ÖNH men denna väntan håller på att ta kål på mig, speciellt då jag har en liten dotter samt en höggravid fru där hemma som behöver min tid och hjälp.

    Finns det någon där ute som har något tips eller någon ide på vad jag ska göra för att må bättre eller ta reda på vad detta är för något..?

Svar på tråden Yrsel/Illamående/Orkeslös/Kallsvettig