• Anonym (Kvinna över 50)

Vilken av männen ska jag välja?

Vem ska man välja: den jag känner mig lugn, trygg o avslappnad med, eller den jag känner  mig sexuellt dragen till pga utseende, uppvaktning och romantik ?
    Den första  älskar jag som person.  Han är intelligent, händig, snäll, trogen, lugn, trygg, men lite tråkig och osexig.
    Den andre är; sexig, händig, generös, romantisk, pigg o lite rolig. Men otålig,
    Lite pinsam och osmidig socialt.  Flirtig
    Och otrogen.
  • Svar på tråden Vilken av männen ska jag välja?
  • Anonym (Uh)

Varför måste du "välja" någon av dom? Låter som ett olyckligt liv hur du än väljer. Välj singelskapet naturligtvis.

• Anonym (Tre)
    Anonym (Kvinna över 50) skrev 2024-08-20 02:58:44 följande:
    Vilken av männen ska jag välja? Vem ska man välja: den jag känner mig lugn, trygg o avslappnad med, eller den jag känner  mig sexuellt dragen till pga utseende, uppvaktning och romantik ?
    Den första  älskar jag som person.  Han är intelligent, händig, snäll, trogen, lugn, trygg, men lite tråkig och osexig.
    Och otrogen.
    Den andra om du tror att du kan få ordning på honom. Annars den andra.
  • Anonym (suck)

Givetvis den första om du är smart... Väljer du den andra så får vi snart se en annan tråd från dig där du beklagar dig att förhållandet är dåligt när "pirret" försvunnit och du bara har hans nackdelar kvar...

• Bagar Bengtsson

Om ingen av dem är perfekt nu kommer han heller inte vara det om 5år. 

Det måste finnas kärlek och passion och med den första så verkar det inte finnas nåt sånt. Den andra kommer du efter ett tag bli trött och irriterad på. Det du tycker är småroligt nu kommer du att hata senare.

Du kommer även få ont i magen så fort han åker bort utan dig då du vet hur han flirtar och att han varit otrogen i tidigare relationer.

Avvakta, du kanske inte kan få allt men nästan iaf.

• Mandel

Måste du välja?
    Kan du inte umgås med båda?
    Nr 1 som vän och nr 2 för sex och sedan när du hittat någon som både är en vän och sexet så avslutar du relationen med nr 2 och fortsätter att vara vän med nr 1.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (M4)
    Vilken av männen ska jag välja? Vem ska man välja: den jag känner mig lugn, trygg o avslappnad med, eller den jag känner  mig sexuellt dragen till pga utseende, uppvaktning och romantik ?
    Och otrogen.
    Du skall inte välja någon alls, du är uppenbarligen inte mogen för några förhållanden. 
  • Anonym (ätaochbehållakakan)
    Och otrogen.
    Den tråkiga mannen är perfekt förhållandematerial, den andra sexiga mannen är den du har på sidan av för sex och det är han som får göra dig gravid så den tråkiga mannen får försörja dig och dina barn (han tror såklart att det är hans barn)
Svar på tråden Vilken av männen ska jag välja?