• Anonym (Mia)

Byxor

Pratade med mina kollegor på jobbet om att jag skulle köpa ett par jeans till min man. Jag skulle köpa i modellen slim. Men fick till svar att det var, Big NO NO!
    Det ska vara raka jeans gärna lite bredare. 
    Är det någon som vet vad som är inne?

• Svar på tråden Byxor
  • Anonym (Ehm)

Du ska bäl köpa den sorts jeans som din man vill ha, inte vad några knösar bestämt att man ska ha?

• Anonym (Kalle)

Vad har dina kollegor att göra med vilka jeans som passar din man? Om du inte vet så fråga honom istället.

• Anonym (Tonåringar)

Min 15-åring har sådana byxor som dina kollegor pratar om. 

När vi handlade byxor senast sa affären att de hade börjat märka en förändring mot tightare byxor igen även om den nog låg nåt år bort. 

Men tänker att din man är äldre än 15 och vet vad han vill ha. Istället för att vara trendig i något som kanske är sjukt obekvämt för honon så får han ha byxor som han trivs och gillar bättre. 

• Anonym (Nooooo)

Frågar du unga vuxna så är slim fit på män typ det värsta?

slim fit över huvud taget

är väl bara i typ Åmål det är på innelistan

och vill du ha det gå på loppis för där finns de för runt 20kr i mängder 

• Anonym (RL)

Din man kanske kan köpa ett par byxor själv som han gillar.

Men ja, den lite vidare stilen är poppis nu bland ungdomar.

• Anonym (Zoe)

Om man är 11-25 år ska jeansen vara i denna model. 

Alla andra köper lite baggy eller med raka ben, utom de som inte bryr sig om mode och gillar slim, men de är en minoritet. Slim sticker ut i dag, var inne för 5 år sen. Jag har järnkoll pga mina tonåringar. 

Om din man är minst 13 år gammal tycker jag att han ska köpa sina kläder själv. 

image

Svar på tråden Byxor