• NadjaF

Molande värk efter ägglossning?

Hade ägglossning vad jag tror är för 5 dagar sedan (13/8) eller (15/8)
    Har nu några dagar efter haft molande värk som mensvärk, varit på toa flera ggr pga dålig mage. Är detta vanlig? kan känna min ägglossning mycket mer nu sen jag fick barn. Men aldrig känt såhär efter ägglossnin. Tänker om vi prickade rätt. Någon som varit med om detta? Hur har det känts för er som haft ägglossning och blivit gravida? 😊

• Svar på tråden Molande värk efter ägglossning?
  • JossanmedJ
    NadjaF skrev 2024-08-18 09:18:50 följande:

Har nu några dagar efter haft molande värk som mensvärk, varit på toa flera ggr pga dålig mage. Är detta vanlig? kan känna min ägglossning mycket mer nu sen jag fick barn. Men aldrig känt såhär efter ägglossnin. Tänker om vi prickade rätt. Någon som varit med om detta? Hur har det känts för er som haft ägglossning och blivit gravida? 😊

mitt första tecken på gravidit den här gången ☺️
  • Anonym (Anonym)

Jag har haft jätteproblem med ägglossningssmärta efter barn. Fick tillockmed en remiss till gym, dom misstänkte någon form av pco, men jag har samtidigt haft problem med mensen hela livet så jag tror inte specifikt det hade med ägglossnings smärtan att göra. Denna cykel var jag tvungen att stanna upp och lägga mig i soffan med värmekudde och fulldos alvedon. Och ett busigt barn. Förhoppningsvis går det över.

• Anonym (Äl)

Roligt, då har vi bim samtidigt 😁

• NadjaF

Åh.. vad jobbigt. Så inget plus för dig? Har Bim 28 augusti

• drömmenomfamiljelivet
    NadjaF skrev 2024-08-18 09:18:50 följande:

Följer då jag har liknande symptom❤️
  • NadjaF

Hur känner ni andra? Har ni några symptom? 

Är på äl+5 eller Äl+7 har ej testat med tester utan endast känt av.. men haft molande mensvärk sen dess och suuuppertrött? om det är det eller nåt annat🙈

• drömmenomfamiljelivet
    NadjaF skrev 2024-08-20 09:38:33 följande:

Är på äl+5 eller Äl+7 har ej testat med tester utan endast känt av.. men haft molande mensvärk sen dess och suuuppertrött? om det är det eller nåt annat🙈

Jag har BIM idag, testade senast i söndags och då var det fortfarande negativt. Har med molande värk, ömmande bröst, tappen är så hög att jag knappt når den. Känner också av stark trötthet från att göra absolut ingenting. Också gått och blivit dunderförkyld från ingenstans (Hört att även det kan vara ett tecken på graviditet i början). har precis köpt fler test som jag tänkte prova med på kanske torsdag! Åker iväg från och med fredag, så är det negativt så kommer jag kunna tänka på annat så länge❤️ jag och sambon har försökt i snart 1,5 år utan att lyckas, funderar på att kanske starta igång en fertilitetsutredning om detta inte tar sig snart. Håller alla tummar och tår att bebisgudarna är med mig🥺
  • Anonym (Äl)
    NadjaF skrev 2024-08-20 09:38:33 följande:

Har egentligen inga känningar. Känner mig extra trött sedan semestern tog slut. Ska ta ett test imorgon bara för att, men förväntar mig att det kommer vara negativt. 
  • NadjaF
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-20 10:47:15 följande:
    Jag har BIM idag, testade senast i söndags och då var det fortfarande negativt. Har med molande värk, ömmande bröst, tappen är så hög att jag knappt når den. Känner också av stark trötthet från att göra absolut ingenting. Också gått och blivit dunderförkyld från ingenstans (Hört att även det kan vara ett tecken på graviditet i början). har precis köpt fler test som jag tänkte prova med på kanske torsdag! Åker iväg från och med fredag, så är det negativt så kommer jag kunna tänka på annat så länge❤️ jag och sambon har försökt i snart 1,5 år utan att lyckas, funderar på att kanske starta igång en fertilitetsutredning om detta inte tar sig snart. Håller alla tummar och tår att bebisgudarna är med mig🥺
    Åh! håller mina tummar för dig! ❤️ det tog 8 månader för oss att få vårt första barn om de är till nån tröst! jag var helt manisk i att testa ägglossning och gravidditet och direkt jag släppte på ?försökandet? så hände det 😍 
    Men är tappen högt upp om man är gravid?
Svar på tråden Molande värk efter ägglossning?