Är jag gravid??
Hej! Jag slutade med preventivmedel i maj 2023, i hopp om att vi inom en snar framtid skulle bli gravida.
Jag har alltid haft väldigt oregelbunden cykel (varierat allt mellan 35-75 dagar). Dock så hade jag i juni och juli 35 dagar, så hoppas att cykeln börjar jämna ut sig nu.
Jag hade ägglossnings ish runt den 31 juli, och vi såg till att ha samlag ungefär varannan dag en vecka innan och en vecka efter.
Den 13/8 när jag gick på toa så märkte jag att det kom blod, dock inte som mens, utan verkligen ljusrött. Trodde det var mensen som kom men inget mer hände. igår den 15/8 när jag torkade mig så kom det två ljusrosa droppar med blod blandat med flytningar, hoppas detta var en nidblödning. Har testat mig i princip varje dag denna vecka, men inget positivt ännu (kört rfsu stickor). Vet inte om det är för tidigt för att det ska ge utslag. Har iallafall kört morgonurinen och sett till att inte druckit för mycket vätska kvällen innan för att det ska bli så kocentrerat som möjligt. Inbillar mig att jag ser en jättesvag linje & justerar ljusstyrka och kontrast på bilden för att försöka få fram något (på den nivån är det😅). Beräknad mens är på onsdag den 21/8 enligt Flo appen.
?symptom? just nu är: trött, känner mig lite febrig, sugen på saker som jag annars knappt tycker om, precis nu började jag får molande värk i magen och känner av det lite i ryggen.
är det mensen som spökar eller när tror ni jag borde testa mig igen? HJÄLP!!