• Anonym (Alltid startklar)

Sex på arbetet

Har ni haft sex på arbetet? Hur, var & när?
    Min Story;
    Jag har en kollega som är konstant sugen. Ofta träffas vi under lunch eller efter arbetstid. Vi går upp på ett annat våningsplan. Låser in oss i ett rum och har spontansex. Fantastiskt!

• Svar på tråden Sex på arbetet
  • XDX

Wow, låter härligt! Bra träning dessutom. Aldrig provat själv. 

Hur initierade ni denna rutin? 

• Anonym (OPP)

En kollega knullade en tjej som arbetade på våningsplanet under oss. Båda "jobbade" ofta över Pågick i flera år och nu är båda skilda.

• Meddelande borttaget
  • Akroterion

Klart att jag har haft sex på jobbet. En tid jobbade jag med en kvinna som var lika kåt och villig som jag själv och vi hade sex så fort vi kom åt. Det var i konferensrum, i något kontorsrum, på konferenser osv. 

någon annan gång blev jag, eller om det var ömsesidigt, uppraggad av en marknadskonsult. Hon fick inte uppdraget, men vi knullade som galningar och det visade sig att det var med hennes mans tillåtelse??

• Smecker

Flashback till när jag fick ta ett samtal med två sommarjobbare som inte kunde vänta med att leka gömma prinskorven tills de slutat för dagen.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (A)

På arbetstid sexchata vi och hångla bara. Stora glas in till alla kontor och konferensrum så vi fega att göra det på själva arbetsplatsen. Men efter arbetstid, då jäklar flög kläderna helt. Idag har jag gått in i en relation och han slutat. Då förstod jag det inte, men han ville troligtvis mer. Så blev inte så lyckat i slutändan, men otroligt kul och spänande så länge det vara 

• Anonym (Erik)

Jag har haft sex med flera av mina arbetskamrater. Dock inte på jobbet, men på aw osv. Fördelen när man är ensam kille bland tjejer/kvinnorna på jobbet. Jobbar inom hemtjänsten

• Anonym (S)

Jag har haft sex med flera kollegor under åren. Bla min man som jag träffade genom jobbet. Vi var vänner och smsade och pratade väldigt mycket ett tag tillslut började jag få känslor och avslöjade det, han avslöjade att han känner lika. Tiden gick och vi fortsatte ha bra kontakt. Sen en dag så bara frågade jag på sms vad han skulle göra om jag kysste honom. Han svarade att han skulle kyssa tillbaka sen bestämde vi en tid och plats på jobbet där vi kunde mötas förmått prova. Helt fantastiska kyssar som ledde till att vi hade sex med risk att bli påkommen av någon annan kollega. Efter den kyssen så har vi vart oskiljaktiga och jättekära :) 

• Ulla B

Hände någon gång. Spännande då men lite skämdes man efterå. Pensionär nu som tur är.

• Anonym (?)

Man ska inte bedriva hor där man jobbar eller bor.

Svar på tråden Sex på arbetet