• Anonym (Kille söker hjälp med sin klädsel)

Kvinnor hjälp! Vad fan ska jag ha på mig!

Okej såhär Är det jag är en kille på 28 år som trivs med min kropp och min själ. Men jag har ett problem, jag tycker det är svårt att klä sig rätt och framförallt att klä sig attraktivt.

jag har en normal Tränad kropp är 185 lång. Jag har egentligen aldrig vart så noga med hur jag klätt mig och först nu fattat hur vikt det är. 

som nu i sommar har de oftast blivit vit t-shirt och jeans eller linnebyxor och sneakers.

ibland har jag reklamkläder ibland keps ibland inte.

men jag vill ha tips! Det är fortfarande lite sommar, hur ska man som kille klä sig attraktivt? Sen när hösten kommer mera hur ska man då klä sig? 

alla gillar olika så detta får ju bli ur ett brett perspektiv vad som går hem hos de flesta kvinnor när de kommer till hur en kille ska klä sig. Tack!

• Svar på tråden Kvinnor hjälp! Vad fan ska jag ha på mig!
  • Anonym (Alice)

För mig personligen är det viktigt att en man är bekväm i sina kläder och hitta en stil som är HAN . 

Så vem är du? Vad vill du signalera/förmedla med dina kläder? Vad själv tycker DU är snyggt?

Kläderna ska passa kroppsform och ha rätt passform och rätt storlek.  

En hårdrockare kan vara skitsnygg i band-tisha och jeans under förutsättning att kläderna passar hans kropp,  är moderna/nya och inte urtvättade med hål i. 

En välklädd man är alltid mer attraktiv än nån med reklamtryck på allt han har på sig. Truckerkeps , reklam-t-shirt, byxor med företagslogga och fleecejacka med tryck från  lokala fotbollsklubben är big no no . 

Svar på tråden Kvinnor hjälp! Vad fan ska jag ha på mig!