Gillar bara missionären
Som rubriken så gillar jag bara vanliga missionären när jag har sex.
Vad tror ni killar skulle tänka om mig i förhållande, eller om ni är kille, vad skulle ni tycka?
Som rubriken så gillar jag bara vanliga missionären när jag har sex.
Vad tror ni killar skulle tänka om mig i förhållande, eller om ni är kille, vad skulle ni tycka?
Jag hade nog tyvärr tyckt det var lite tråkigt och saknat andra härliga ställningar.
Hut kommer det sig att du bara gillar de?
Samma här. Njuter som mest på alla sätt av den. Tyvärr är väl hans favorit när jag är överst. Sämst tycket jag att doggen är
Jag hade nog tyvärr tyckt det var lite tråkigt och saknat andra härliga ställningar.
Hut kommer det sig att du bara gillar de?
Men kan du inte tänka dig andra ställningar för variationens skull? Du kan ju ha missionären som den vanligaste ändå?
Jag är kvinna och föredrar att rida, tycker det känns mest för mig, och jag får bestämma takten 😈
Missionären är underskattad (tycker dock du ska försöka vidga vyerna lite)
Framförallt är ögonkontakten sexig, det blir en annan närvaro än i andra ställningar.
Ett trick för att få det att kännas mer är att dra ihop benen så han har benen utanför dina och sen låta han köra på.
nu har min partner extremt stor, men det känns otroligt mycket.
Missionären är underskattad (tycker dock du ska försöka vidga vyerna lite)
Framförallt är ögonkontakten sexig, det blir en annan närvaro än i andra ställningar.
Ett trick för att få det att kännas mer är att dra ihop benen så han har benen utanför dina och sen låta han köra på.
nu har min partner extremt stor, men det känns otroligt mycket.