• Anonym (Kvinna 28 år butiksbiträde)

Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte!

Hej familjeliv. jag är en kvinna på 28 år som jobbar i en mataffär granne med ett gym.

förra sommaren kom det in en kille och handlade ungefär i min ålder. la inte nåt vidare märke till honom. average utseende men väldigt trevlig och bra på att prata. Han berättade att han just vart på gymmet och behövde energi så han köpte en banan och en energidryck. Skämtade lite om att han måste föda dom lilla muskler han har osv att han bara tränat i ett par veckor Och va nybörjare. som sagt bra på att snacka. Och bra självförtroend.

jag har inte sett honom sen den gången fören nu i förra veckan. Och hade det inte varit för hans röst så hade jag inte känt igen honom! Det var som en ny människa! han rörde sig så sexigt och självförtroendet verkade ännu bättre. Han är ingen modell skönhet i ansiktet men helheten är nåt jag verkligen tänder till på. Han flörtade lite med mig sa att de va längesen osv.

så nu till mina två frågor 

1 kan träning verkligen göra sånna underverk för en persons karisma och utstrålnin?

2 ska jag våga närma mig honom? Har ju nästan avvisat honom innan men nu vill jag verkligen lära känna honom mer Va ska jag säga? jag känner mig ju som en idiot..

• Svar på tråden Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte!
  • Gaskarl

Lite ytligt blir det ju, men vi är ytliga, mer eller mindre, var och en.
    Du är en individ, med egna känslor. Du säger vad du känner för, ingen vet bättre än du själv vad du ska säga..

• Totalmess

Jag har själv märkt en markant skillnad sedan jag började gymma och träna karate.
    Från 3 siffrigt till 2 siffrigt i vikt har givit mig en rejäl boost i självförtroende.

En undran bara varför hänga upp sig på någons ansikte, så många andra parametrar som behövs, utseende är sekundärt. Bjud ut honom..

• Ztiff2
    Gaskarl skrev 2024-08-12 09:26:36 följande:

Lite ytligt blir det ju, men vi är ytliga, mer eller mindre, var och en.
    Du är en individ, med egna känslor. Du säger vad du känner för, ingen vet bättre än du själv vad du ska säga..

Ytan ger det inre en chans
  • Anonym (Mx)

Man får energi av träning och det ger utstrålning.

Svar på tråden Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte!