• Anonym (Godhjärtad man)

Jag gjorde massa fel val som jag skäms!

Jag har fortfarande känslan om att jag hade önskat att jag hade gjort nånting annorlunda t.ex.

- Jag skulle ha valt rätt utbildning.
    - Jag skulle aldrig ha umgåtts med fel kompisar.
    - Jag skulle vara ödmjuk.

Och massa val som leder till pinsamhet!

Jag vill jättegärna ha några tips om att hur man hantera det här på det bästa sättet, snälla❤️

Kram❤️

• Svar på tråden Jag gjorde massa fel val som jag skäms!
  • Anonym (...)
    Anonym (Godhjärtad man) skrev 2024-08-11 15:29:09 följande:
    Jag gjorde massa fel val som jag skäms!

Jag har fortfarande känslan om att jag hade önskat att jag hade gjort nånting annorlunda t.ex.

- Jag skulle ha valt rätt utbildning.
    - Jag skulle aldrig ha umgåtts med fel kompisar.
    - Jag skulle vara ödmjuk.

Och massa val som leder till pinsamhet!

Jag vill jättegärna ha några tips om att hur man hantera det här på det bästa sättet, snälla❤️

Kram❤️

Det finns många saker som man kanske borde gjort annorlunda men dina livserfarenheter har ju format dig till den du är idag, man kan aldrig spola tillbaka tiden, det enda du kan göra om du inte är nöjd med tillvaron idag är att sätta upp mål och ta dig framåt, du kan inte göra något ogjort men du kan alltid göra saker bättre i framtiden.

Jag har ett par saker som jag ångrar djupt, dessa saker kan inte jag göra något åt nu men jag kan se till att liknande situationer hanteras annorlunda i fortsättningen, bitter blir man av att tänka på det som varit, hade du en pissdag igår så är idag en ny dag som inte behöver vara likadan 
Svar på tråden Jag gjorde massa fel val som jag skäms!