• Anonym (Sexlust?)

Vill du ha mer lust?

Du som fått mindre/ingen sexlust, vill du ha tillbaka sexlusten? Om du vill det, är det mest för din egen skull eller för din partners skull?

Jag lever själv i ett ofrivilligt sexlöst äktenskap där min partner saknar lust men är nyfiken på hur det funkar för andra.

Skriv gärna i kommentarerna om ni är man eller kvinna, samt ni som vill ha lust för partners skull om det är av rädsla för att förlora partner eller för att ni tycker synd om denne.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du ha mer lust?
  • Anonym (Tjejen)

Jag som har riktigt hög lust i mig själv skulle INTE vilja ha mer. Ibland trycker jag tillbaka den eller försöker åtminstone, just för att det är få som är som jag. Sen när jag ser hur oattraktiva majoriteten människor är så förstår jag dom som har mindre lust, jag skulle aldrig ha en partner som jag inte är tänd på, det hänger ihop.

Så nej, verkligen inte mer. Är tjej som man kan se av min signatur :)

• Freddie K

Jag är alltid kåt mer eller mindre så för mig handlar det om att minska lusten. Jag får som oftast trycka ner den.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Patricia)

Jag skulle säga att leva i ett förhållande där lusten försvunnit så vill man oftast inte ha tillbaka sin lust I just det förhållandet till den personen. Just för att det givetvis finns orsaker till att lusten försvann.. 

Försvann lusten av medicinska skäl eller hälsoskäl kanske man ser annorlunda på saken och vill känna lust igen. 

Jag tappade lusten till min man sista året innan vi skilde oss och det var en väckarklocka för mig att reflektera över och det blev just skilsmässa.  Lusten kom tillbaka automatiskt ett par år senare när skilsmässan var klar . 

• Anonym (Adam)

Mitt ex ville jag absolut icke ha tillbaka någon lust till med tanke på hur hon slabbade till sej. Lusten kom tillbaka av sej självt när jag skiljt mej och träffade min nya 11 år yngre fru.

Svar på tråden Vill du ha mer lust?