• Anonym (Lisa)

Tindermatch vill ha mkt bilder

Vad tror ni om detta. Matchade med en på tinder o han frågar inte just nånting. Typ om jag har barn sen vill han ha bilder .. han har nu sett fyra eller fem bilder av mig. Oxå helkropps bilder (en naken) men de duger inte. Så jag ifrågasätter o då säger han att han måste se mer för Att veta om han är attraherad. Han vill inte gå på dejt före för sånt har han inte tid med? 
    alltså va? Han vet ju hur jag ser ut nu

• Svar på tråden Tindermatch vill ha mkt bilder
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-08 20:10:58 följande:
    Tindermatch vill ha mkt bilder

Vad tror ni om detta. Matchade med en på tinder o han frågar inte just nånting. Typ om jag har barn sen vill han ha bilder .. han har nu sett fyra eller fem bilder av mig. Oxå helkropps bilder (en naken) men de duger inte. Så jag ifrågasätter o då säger han att han måste se mer för Att veta om han är attraherad. Han vill inte gå på dejt före för sånt har han inte tid med? 
    alltså va? Han vet ju hur jag ser ut nu

EJ naken ska de va 😂
  • Anonym (Se)

Äh sluta skriv till honom. Utseendet verkar ju viktigare än fin personlighet.

• Anonym (Jag)

En bild-samlare.
    Det där beteendet hade gjort mig rejält avtänd.

• Anonym (Munk)

Han vill ha något att runka till. Dig som person skiter han fullständigt i. 

• Anonym (B-pill)

Sluta matcha med Chico när du själv ser ut som en kvinnlig mr Bean

• Anonym (Jenny)

Han är inte intresserad! Han vill bara ha något att titta på när han sitter själv hemma...

• Anonym (Samma)

Min kk är likadan. Jag skickar för vi håller ändå bara på med sånt. Men säger till när jag inte har tid. förklara att du tvärtom hellre ses först innan du skickar fler bilder. 

Svar på tråden Tindermatch vill ha mkt bilder