• Anonym (Grå)

Idag känns det inte bra

Idag är en dag där jag känner mig oälskad. Känner mig deppig men har egentligen ingen anledning till det.

Någon mer? 

Känner mig väldigt off över att min pojkvän inte hört av sig nu på morgon. Så fjantigt, för vi är vuxna jag vet. Allt är bra annars. 

• Svar på tråden Idag känns det inte bra
  • Freddie K

Man har såna dagar ibland. Jag brukar känna mig ensam och oälskad. Är väldigt ofta deprimerad och undrar egentligen vad det är för mening med allt, men sen har jag bra dagar med, men de är inte så många. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Grå)

Jag har så mkt att vara tacksam över, fina barn, bra jobb, bra levnadsstandard, en underbar man. 

Men sen det här då, att inte må bra, känna sig misslyckad. 

Freddie K: vad gör du när du har sämre dagar?

• Freddie K
    Anonym (Grå) skrev 2024-08-07 11:06:56 följande:

Jag har så mkt att vara tacksam över, fina barn, bra jobb, bra levnadsstandard, en underbar man. 

Men sen det här då, att inte må bra, känna sig misslyckad. 

Freddie K: vad gör du när du har sämre dagar?

Man har såna dagar ibland. Det är att vara mänsklig. När jag har sämre dagar så försöker jag tänka på allt jag har istället för allt jag saknar och att jag faktiskt har kommit en bra bit på väg, men än är det mycket kvar. Det brukar hjälpa lite i alla fall.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mimosa86

Grattis, du ör normal. Och det är ingen farlig situation.

skit i bekräftelsebehovet av pojkvännen. Ut och unna dig något och fokusera på digsjälv. Ring en vän eller ut och spring. Läs en bra bok och koka lite te

• Anonym (W)

Lärde mig tidigt i livet att ett tecken på att vara vuxen är att ens mående, karriär och diverse livsval inte kan rubbas av människor omkring en. De kan förstås komma med synpunkter men dagen man låter andra människors mående eller resonemang styra ens liv då har man tappat det helt. 

Om du nu är gammal och ändå kan ha en dålig dag för att din kille inte har hört av sig, så har du antagligen emotionella intelligensen av en 15 åring, det var senast då jag brydde mig om huruvida någon har läst, sett eller svarat mina meddelanden.

När du har lärt dig att styra över ditt mående och ditt liv själv och inte knyta de till någons telefon, täckning och svarstid kommer du må mycket bättre och först då är du "vuxen".

• Anonym (Grå)
    Mimosa86 skrev 2024-08-07 13:14:17 följande:

Grattis, du ör normal. Och det är ingen farlig situation.

skit i bekräftelsebehovet av pojkvännen. Ut och unna dig något och fokusera på digsjälv. Ring en vän eller ut och spring. Läs en bra bok och koka lite te

Tack! Jag vet hur jäklans fjantig jag är!! är generellt sett en stabil person, men bär på inre stress just nu. Väntar på besked om jag har elakartade tumörer. Det rubbar mig mer än jag tror. 

tack för att du svarade :)

• Anonym (Grå)
    Anonym (W) skrev 2024-08-07 14:42:59 följande:

Lärde mig tidigt i livet att ett tecken på att vara vuxen är att ens mående, karriär och diverse livsval inte kan rubbas av människor omkring en. De kan förstås komma med synpunkter men dagen man låter andra människors mående eller resonemang styra ens liv då har man tappat det helt. 

Om du nu är gammal och ändå kan ha en dålig dag för att din kille inte har hört av sig, så har du antagligen emotionella intelligensen av en 15 åring, det var senast då jag brydde mig om huruvida någon har läst, sett eller svarat mina meddelanden.

När du har lärt dig att styra över ditt mående och ditt liv själv och inte knyta de till någons telefon, täckning och svarstid kommer du må mycket bättre och först då är du "vuxen".

du har helt rätt, därför känner jag mig så fjantig. Men tror att det är mkt stress som spelar in att jag inte har koll Just nu. 
Svar på tråden Idag känns det inte bra