• Ande80

Hitta Dominant tjej

Undrar efter att ha gått ifrån ett förhållande med en kvinna där det utvecklades en relation där hon var dominant och jag undergiven dels kring sex men även i vissa andra saker. Och nu när man är ute på marknaden igen och typ letar någon ny tjej hur vanligt det är med dominanta tjejer och hur man törs berätta att man som man är undergiven. 

• Svar på tråden Hitta Dominant tjej
  • Robert 832

Tänker du enbart sexuellt? Isf har du små chanser att hitta någon. Dominanta kvinnor tar i regel gärna dominansen utanför sängen. De vill ha kontroll på sina liv och sin partner med olika grad av inflytande beroende på vem du träffar. Det är svårt att få till en fungerande relation där dominansen sträcker sig utanför sängen eftersom att det medföljer en risk att relationen blir destruktiv för den som följer.

Tänk noggrant igenom vad du drömmer om och om riskerna som kommer på köpet är värt det.

• Ande80

Ja alltså jag har hu levt i det tidigare iallafall i 8 år av den relationen så jag är ju säker på vad jag vill och vad jag gillar så det är ju inte så att jag behöver fundera på om jag vill ha en Dominant Tjej jag vet vad jag gillar och vill ha 

Svar på tråden Hitta Dominant tjej