• Anonym (Hon)

Hur slutar jag uppleva dem små?

Det här är ingen trolltråd och den handlar inte heller om att trycka till någon etc, utan jag blir bara så frustrerad på mig själv.

Fram till skilsmässan för två år sen var han den enda jag haft sex med, enda jag öht sett naken irl i vuxen ålder. Jag fattade väl att han inte var liten, men exakt hur stor han var börjar jag inse nu efter några andra... som samtliga haft bilden av sig själva som välutrustade, men jag har varje gång blivit snopen, för jag håller verkligen inte med...

Känner någon igen sig? Jag vill inte känna mig rent krasst besviken över vad jag inser är en helt normal storlek och jag vet ju att stor definitivt inte är samma sak som bra sex... men min första tanke är verkligen att de är små...

• Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?
  • Anonym (Fråga)

Var du gift med en häst?

• Anonym (Åska)

Jag fattar inte vad du ens pratar om? Han var liten? din man? Visste du inte de? Har du vart blind? Du ser väl hur stor människan är?

• Anonym (Känner inte igen mig)
    Anonym (Hon) skrev 2024-08-05 22:59:10 följande:
    Hur slutar jag uppleva dem små?

Det här är ingen trolltråd och den handlar inte heller om att trycka till någon etc, utan jag blir bara så frustrerad på mig själv.

Fram till skilsmässan för två år sen var han den enda jag haft sex med, enda jag öht sett naken irl i vuxen ålder. Jag fattade väl att han inte var liten, men exakt hur stor han var börjar jag inse nu efter några andra... som samtliga haft bilden av sig själva som välutrustade, men jag har varje gång blivit snopen, för jag håller verkligen inte med...

Känner någon igen sig? Jag vill inte känna mig rent krasst besviken över vad jag inser är en helt normal storlek och jag vet ju att stor definitivt inte är samma sak som bra sex... men min första tanke är verkligen att de är små...

Nej! 
    Jag känner inte igen mig! Ingen av de jag varit med har haft extremt stora, troligen inom det sk. normalspannet. Visst, en hade väl typ 19 cm vilket klassas som större än normalt (japp, vi mätte) och de andra lite mindre men ändå tillräckligt stora för att göra det skönt för mig. Tycker du inte det är skönt med normalstora penisar eller? 
  • Anonym (K*ken)

Är det att de ser små ut, eller känns små när ni har sex? 

Vet du din före dettas längd och omkrets, alltså i cm? 

• Anonym (Åska)

Pratar ni kukar? 

*fattat ingenting*

• Anonym (8'')
    Anonym (Åska) skrev 2024-08-06 08:55:49 följande:

Pratar ni kukar? 

*fattat ingenting*

TS fd man, den enda hon haft sex med, var väldigt välutrustad.

Nu när hon träffar andra män som kanske själva tycker att de har en stor *** så är de fortfarande mindre än TS ex.

Så, TS undrar hur hon ska "komma till ro med" och "acceptera" alla dessa små, som hon upplever dem.
  • Anonym (Greta)

Det kan nog bli svårt TS......
    Jag har liknande upplevelse. Den första killen jag låg med hade väldigt stor. Dessutom var jag ganska ung då så hade verkligen ingen koll. Han var äldre och betydligt mer erfaren än jag men sa aldrig nåt om att han hade stor. 
    De killar som jag låg med senare hade mer normal utrustning och jag blev oerhört förvånad över att de var så små. 
    Nu mera satsar jag bara på stora och min nuvarande sambo är också mycket välutrustad. Jag lyckades aldrig komma över det där med storleken. 

• Anonym (Fråga)

Allt är relativt, så TS får väl umgås med män som har riktigt liten fallos ett tag för att vänja sig.

• Anonym (Hon)
    Anonym (Känner inte igen mig) skrev 2024-08-06 07:36:26 följande:
    Nej! 
    Jag känner inte igen mig! Ingen av de jag varit med har haft extremt stora, troligen inom det sk. normalspannet. Visst, en hade väl typ 19 cm vilket klassas som större än normalt (japp, vi mätte) och de andra lite mindre men ändå tillräckligt stora för att göra det skönt för mig. Tycker du inte det är skönt med normalstora penisar eller? 
    Första gångerna efter honom tyckte jag inte det kändes speciellt mycket alls nej, men sen vande jag mig väl...
  • Anonym (Åska)
    Anonym (8'') skrev 2024-08-06 09:20:37 följande:
    TS fd man, den enda hon haft sex med, var väldigt välutrustad.

Nu när hon träffar andra män som kanske själva tycker att de har en stor *** så är de fortfarande mindre än TS ex.

Så, TS undrar hur hon ska "komma till ro med" och "acceptera" alla dessa små, som hon upplever dem.
    Jaha hon skrev att HAN vara stor så jag trodde själva människan var stor
Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?