• Anonym (Liv)

”Kan inte logga in pga server problem”, Iphone

Hej, 

Har ett problem med min telefon, en iPhone.

På de allra flesta sidor/ appar jag ska gå in i får jag upp ?kan inte logga in på grund av serverproblev?, ?det finns ingen server med det uppgivna namnet? eller liknande meddelanden. 

Just nu går det inte att googla fram något svar (på grund av samma anledning som ovan), är det någon här som haft samma problem och har något förslag på lösning? 

Har testat att rensa cache-minnet i webbläsaren, 

• Svar på tråden ”Kan inte logga in pga server problem”, Iphone
  • välbärgad man i mina bästa år

Nu äger jag iof sig inte ens en smartphone eftersom jag enbart är datoranvändare, stationär dator och laptopanvändare. Samt självklart tablets. Men har du testat att logga in via dator (datorer)? Dom där förbannade smartphones kan faktiskt ställa till ett helvete för vem som helst eftersom servrarna som websidorna ligger på vars maskinkod är skriven för dator (Windows resp UNIX), PC resp MAC - som inte alltid funkar ihop med smartphones. 

• Anonym (Liv)
    välbärgad man i mina bästa år skrev 2024-08-05 13:35:09 följande:

Nu äger jag iof sig inte ens en smartphone eftersom jag enbart är datoranvändare, stationär dator och laptopanvändare. Samt självklart tablets. Men har du testat att logga in via dator (datorer)? Dom där förbannade smartphones kan faktiskt ställa till ett helvete för vem som helst eftersom servrarna som websidorna ligger på vars maskinkod är skriven för dator (Windows resp UNIX), PC resp MAC - som inte alltid funkar ihop med smartphones. 

Har inte testat via dator, men jag antar att det fungerar.
    Insett att allt fungerar precis som vanligt om jag har wifi igång och är uppkopplad.

Har inte ändrat några inställningar på telefonen sedan det fungerade sist. 
Svar på tråden ”Kan inte logga in pga server problem”, Iphone