• Anonym (lite grövre)

Penisöverdrag

Hej
    Jag funderar på att beställa ett sk "penisöverdrag". Inte för att jag egentligen behöver en längre kuk (jag ligger runt snittet på ca 15 cm) men det vore kul att testa på att vara lite grövre för min frus skull. Det är inte så att hon har uttryckt några sådana önskemål men det är ju kul att experimentera. 

Så...är det någon här som har erfarenhet av dylika saker? Någon som provat? Man eller kvinna....hur var det?

Och isf...vilken modell är det ni har testat. Rekommendationer? Ngt man skall tänka på inför en ev beställning?

Tacksam för era erfarenheter.

• Svar på tråden Penisöverdrag
  • Anonym (BBW)
    Anonym (lite grövre) skrev 2024-08-05 12:12:11 följande:
    Penisöverdrag

Hej
    Jag funderar på att beställa ett sk "penisöverdrag". Inte för att jag egentligen behöver en längre kuk (jag ligger runt snittet på ca 15 cm) men det vore kul att testa på att vara lite grövre för min frus skull. Det är inte så att hon har uttryckt några sådana önskemål men det är ju kul att experimentera. 

Så...är det någon här som har erfarenhet av dylika saker? Någon som provat? Man eller kvinna....hur var det?

Och isf...vilken modell är det ni har testat. Rekommendationer? Ngt man skall tänka på inför en ev beställning?

Tacksam för era erfarenheter.

Mitt råd är att låta bli och lägga pengarna på en bra dildo eller någon annan trevlig leksak. 

Har testat några gånger men gillar det absolut inte så det helt dödar känslan. Kan kanske tilläggas att när jag har sex med kondom så är det alltid med Skyn just för att behålla känslan. 

Självklart min erfarenhet och känsla. 

Vill man testa så skall man självklart göra det om det är något som båda vill testa. 

Personligen tycker jag också att det är ganska avtändande att se ett penisöverdrag när man kan få se och känna på äkta vara.
  • Anonym (Dildo på ben.)

Brukar ibland skämta om männen vi bjuder in som extra killar som dildos med egna ben. Självklart lite respektlöst men personligen tycker jag inte att du skall förvandla dig själv till en sexleksak. 

Har inte frun utryckt något önskemål i den riktningen är mitt råd lägg leklusten och viljan att exprimentera på annat.

Själv vill jag i möjligaste mån ha sex utan kondom så att använda ett penisöverdrag känns inte lockande.

• Anonym (Dildo på ben.)
    XDX skrev 2024-08-05 12:55:34 följande:

Jag gissar att BBW har rätt ovan. Men finns en hel del tricks med vinklar och så. Har du utforskat det ordentligt? 

Se t ex www.allstarpositions.com

Nu handlar denna tråd om penisöverdrag och eventuella erfarenheter och känslor runt detta. Inte om samlagsställningar och hur jag än läser TS så kan jag inte läsa in något som handlar om att frun inte är nöjd med den naturliga penisen eller dess storlek.
  • Anonym (BBW)

Jag gissar att BBW har rätt ovan. Men finns en hel del tricks med vinklar och så. Har du utforskat det ordentligt? 

Återigen kommer du med råd ingen bett om.

Liten fråga vad handlar denna tråd om. 
  • Anonym (Eva)

Glömde du inte rådet att det extremt viktigt att mäta fruns vagina med en banan och ett måttband för att hitta ett matchande penisöverdrag.
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-05 13:26:42 följande:
    Glömde du inte rådet att det extremt viktigt att mäta fruns vagina med en banan och ett måttband för att hitta ett matchande penisöverdrag.
    Tänker att en crucifixformad dildo med måttgradering är att föredra. Eller vad tror du? Dock bara hittat en modell, och den har inte lika grovt ollon som jag 🤣🤣😘

Lämna nu tråden on topic. Du får gärna fylla min meddelandebox istället.
  • Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-05 14:07:09 följande:
    Tänker att en crucifixformad dildo med måttgradering är att föredra. Eller vad tror du? Dock bara hittat en modell, och den har inte lika grovt ollon som jag 🤣🤣😘

Så kom ditt jävla ollon igen. 
    Kommer aldrig att sluta nämns dig och dina kommentarer i den vidrigaste tråden i familjelivs historia. 

Hoppas att du åtminstånde har förstånd nog att fatta att dina dumheter med crucifixformad dildo bara gör det ännu värre med det förakt jag känner för dig som började med vidrigheter runt att möta vaginor. 
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 14:07:09 följande:

Du är fan inte frisk på en enda fläck. 

Dock väldigt bra att du även i denna tråd visar hur jävla sjukt i huvudet du är.

Kommer aldrig att bli off topic att upplysa besökare på detta forum om dina vidriga kommentarer runt vaginor och mätning av dessa.
Svar på tråden Penisöverdrag