• Anonym (Should I stay or should I go)

Stanna eller gå?

Jo jag vet. Forumet svämmar över av liknande trådar. Men jag vänder mig inte till er relationsproffs som har haft 17 olika förhållanden. Jag vänder mig till er ensamma själar som likt jag har begränsade eller inga erfarenheter av relationer. Ni som inte brukar få till det. 

Säg att ni hade en relation, men att den var i det närmaste död. Dvs ingen närhet, inget mys och absolut inget sex. Du blir helt avvisad av din partner om du försöker närma dig. Han/hon är själv helt tillfreds med att inte ha någon som helst kroppslig kontakt. Om du skulle fråga vad som är fel så skulle du aldrig få något vettigt svar som gör att du förstår vad som är fel. 

Ni är som två studenter som bor ihop för att få en lägre hyra, och inget mer. 

Du vet att om du lämnar så kommer du att leva singel resten av ditt liv eftersom du är iskall på marknaden. Men känslan av att hela tiden bli bortstött och avvisad tär på ditt redan obefintliga självförtroende. 

Hade du då stannat eller lämnat?

• Svar på tråden Stanna eller gå?
  • Anonym (/)

Kan inte svara med säkerhet då jag aldrig haft en tjej men jag tror jag faktiskt skulle lämnat då. Om det inte fanns
    minsta närhet skulle jag nog bara känna mig ofri och konstig. Fanns ingen chans att rädda förhållandet har jag svårt att se att jag ville vara kvar.

• Anonym (ensam)

som jag ser det är du ensam ändå såvida du inte ser henne som en vän och det är så ni ska ha det istället? 

• Lynx123

Du är ju ändå ensam så varför inte ha frihet som singel. Du kommer garanterarät må bättre. Vem vet, kanske du träffar någon ny dessutom - det lär ju inte hända så länge du fortsätter som du gör.

Svar på tråden Stanna eller gå?