Gravid trots kondom
Hej,
Har någon av er blivit gravid trots kondomanvändning?
Nu menar jag självklart att kondomen ska ha varit på från början till slut, ej spruckit/glidit av.
Hej,
Nu menar jag självklart att kondomen ska ha varit på från början till slut, ej spruckit/glidit av.
Hej! Väldigt osannolikt att det skulle kunna ske men ibland när jag och mannen haft sex med kondom och han kommit och vi ligger kvar o myser lite med honom fortfarande i mig så är det precis som att han slaknar och är då kondomringen (slutet på kondomen) inuti mig istället för på roten av penisen så kan där läcka ut sperma på det sättet så rätt storlek på kondom, dra ur penis nästan direkt efter orgasm så är det ofarligt!
Hej,
Är du tjej och gravid så gick kondomen nog sönder.
Är du kille och tjejen är gravid skulle jag inte skriva på ett faderskap utan att kolla dna först.
Sen är det inte så ovanligt att knulla sönder kondomer. Det har jag gjort massor av gånger.
Hej,
Är du tjej och gravid så gick kondomen nog sönder.
Är du kille och tjejen är gravid skulle jag inte skriva på ett faderskap utan att kolla dna först.
Sen är det inte så ovanligt att knulla sönder kondomer. Det har jag gjort massor av gånger.