• Anonym (Anonym)

Var/hur har ni träffat er partner?

Hej,

Eftersom att det verkar som majoriteten träffar sin partner eller kk via vänner/bekanta, krogen/fest, jobbet, studier eller onlinedejting undrar jag om det finns dem som träffat sin partner/kk på ett annorlunda sätt?

Berätta gärna, finns det någon som t.ex. träffats genom att bara gått förbi varandra på stan och stannat till för att prata för att hen var snygg?
    Eller någon annan ovanligare situation? 

• Svar på tråden Var/hur har ni träffat er partner?
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-04 16:05:39 följande:
    Var/hur har ni träffat er partner?

Hej,

Eftersom att det verkar som majoriteten träffar sin partner eller kk via vänner/bekanta, krogen/fest, jobbet, studier eller onlinedejting undrar jag om det finns dem som träffat sin partner/kk på ett annorlunda sätt?

Berätta gärna, finns det någon som t.ex. träffats genom att bara gått förbi varandra på stan och stannat till för att prata för att hen var snygg?
    Eller någon annan ovanligare situation? 

Vi träffades på ett karaokeställe, jag hade sjungit 5-6 gånger redan när han frågade om jag inte också skulle sjunga. Glad
    Var på väg tillbaka till mitt sällskap från toalettbesöket när han fick syn på mig i vimlet.

Han hängde med till vårt bord, sen gick vi hem till mig och drack vin och pussades lite. Inget annat.

Sedan dess är vi ett par och kommer förhoppningsvis att fortsätta att vara det.
  • KimLinnefeldt

Genom gemensamma vänner. Jag tror att tjejen i det förhållandet medvetet kopplade ihop L och mig. Vi var båda ganska nyskilda, men inte desperata. Efter en middag hos vännerna kysste hon mig djupt och tog med mig hem, vi hade underbar sex och har fortsatt i 26 år.

Svar på tråden Var/hur har ni träffat er partner?