• Anonym (31 årig kvinna med funderingar)

Dom snyggaste är inte alltid dom bästa?

hej kära familjeli. jag vill gärna dela med mig av mina tankar ang en upplevelse jag haft senaste året.

bestämde mig förra året för att skaffa en kk då jag kände mig ensam stundtals och ville ha regelbunden sex.

jag gick all in på tinder och badoo. I januari i år matchade jag med helt otroligt snygg sexig vacker kille. Han måste va modell tänkte jag och det pirrade så sjukt mycket i mig.

men efter att ha setts 5 gånger sista gången på hans initiativ så avbröt jag. Sexet var inte alls det jag hade trott jag var uppriktigt besviken.

men så i sommar så träffade jag en kille ute, eller han kom fram till mig och mina tjejkompisa. han var inte så snygg men hade nåt i blicken som var så tilltalande och hans röst var skön på nåt sätt jag kan inte sätta fingret på va det var.

nu har vi setts ett par gånger i veckan i 2 månader och han är underbar i sängen!! Jag är arg på mig själv att jag ratat killar pga utseende så mycket förut.

är jag ensam om detta? Att vara med om att dom snyggaste männen inte alltid är dom snyggaste? Och att bli mer kåt på en persons charm och karisma än hans utseende?

jag är 31 år 
  • Svar på tråden Dom snyggaste är inte alltid dom bästa?
  • Anonym (Eh)

Varför trodde du att utseende var korrelerat till bra i sängen?

Svar på tråden Dom snyggaste är inte alltid dom bästa?