• Anonym (28 år med mindre komplex)

Hår eller leende? Vad ska man lägga krut på?

Hej! Jag är en kille på 28 år som mår bra och trivs i min kropp, hyfsat vältränad och fin i spegeln.

dock har jag två saker som stör mig, mitt leende då jag har lite sneda tänder

och sen att jag börjat bli lite tunnhårig och fått lite djup vikar. Uppe på huvudet är det fortf ok men fram så är hårlinj dålig och när jag får lite längre hår syns det tydligt, jag har oftast haft typisk killfrisyr, kortare på sidorna och lite längre uppe på huvudet.

vad tycker ni man ska fixa? min tandläkare har en lösning för att få ett fint leende på hyfsat kort tid.

eller är de värt en hårtransplantation? 

vad skulle ni säga? Jag vill ha tips!!

• Svar på tråden Hår eller leende? Vad ska man lägga krut på?
  • Anonym (tänderna)

Satsa på tänderna och håll håret kort, du får du ut mest attraktionspotential av de satsade pengarna.

Om du undrar så är jag varken frisör eller tandläkare, så min åsikt är inte baserat på något sådant.

• Anonym (Cashen1)

Om det handlar om att attrahera damerna så ska du skita i båda och fokusera på karriären. 

Jack Nicholson är både tunnhårig och överviktig men avgudas av damerna ändå.

Det är din framgång som är helt avgörande. En tunnhårig man med sneda tänder men med en otrolig karriär och miljoner på kontot kommer alltid vara hetare än en Beckham-kopia som står på ett lager

?No woman will ever pick a six pack over six cars, so get to work? -Elon Musk

• Anonym (Båda)

Båda är ganska illa tyvärr. Men sedan är charm och en karriär viktigt också. Då kan du komma undan med lite hår.

• Anonym (En tjej)

Jag kan säga att varken sneda tänder eller vikar är något jag bryr mig om. Gula tänder möjligen. Lägg dina pengar på något som gör dig glad. 

• Anonym (Eliza)
    Anonym (28 år med mindre komplex) skrev 2024-08-03 16:59:20 följande:
    Hår eller leende? Vad ska man lägga krut på?

Hej! Jag är en kille på 28 år som mår bra och trivs i min kropp, hyfsat vältränad och fin i spegeln.

dock har jag två saker som stör mig, mitt leende då jag har lite sneda tänder

och sen att jag börjat bli lite tunnhårig och fått lite djup vikar. Uppe på huvudet är det fortf ok men fram så är hårlinj dålig och när jag får lite längre hår syns det tydligt, jag har oftast haft typisk killfrisyr, kortare på sidorna och lite längre uppe på huvudet.

vad tycker ni man ska fixa? min tandläkare har en lösning för att få ett fint leende på hyfsat kort tid.

eller är de värt en hårtransplantation? 

vad skulle ni säga? Jag vill ha tips!!

Jag tycker inte du ska fixa något utav det..
    Verkligen inte!

Jag gillar män med sånt utseende som du beskriver. Som har lite karaktär med tex sneda tänder och Framförallt tunnhåriga  snaggade/ rakade män!! För mig finns det inget manligare.
    Framför andra killar som bara "anses" snygga för att samhället tycker det..För att TV visat hur man "ska" se ut..
    Men det betyder ju inte att alla tycker som samhället.
    Anonym (Eliza) skrev 2024-08-03 18:36:04 följande:
    Jag tycker inte du ska fixa något utav det..
    Verkligen inte!

Jag gillar män med sånt utseende som du beskriver. Som har lite karaktär med tex sneda tänder och Framförallt tunnhåriga  snaggade/ rakade män!! För mig finns det inget manligare.
    Framför andra killar som bara "anses" snygga för att samhället tycker det..För att TV visat hur man "ska" se ut..
    Men det betyder ju inte att alla tycker som samhället.
    Det är bara så irriterande att de är just dessa två saker när resten av kroppen är typ topp,iaf helt lagom enligt mig, leendet e ingen katastrof egentligen. Men håret.. fan! Jag har alltid haft rätt tjockt hår, jag vill inte se ut som fabror Melker som 70 när jag är knappt 30..😅 ska man hålla det kort då?
  • Anonym (Eliza)
    Anonym (28 år med mindre komplex) skrev 2024-08-03 18:51:05 följande:
    Det är bara så irriterande att de är just dessa två saker när resten av kroppen är typ topp,iaf helt lagom enligt mig, leendet e ingen katastrof egentligen. Men håret.. fan! Jag har alltid haft rätt tjockt hår, jag vill inte se ut som fabror Melker som 70 när jag är knappt 30..😅 ska man hålla det kort då?
    Ju tunnare hår ju kortare bör du hålla det.
    För då blir det skitsnyggt..Tycker jag iaf..
    Och många andra kvinnor med mig garanterat.

Jag gillar och tänder på karlar som har rakat huvudet typ..Det kan vara lite längre på sidorna, men typ sån här militär frisyr.

I vilket fall så tycker jag inte du ska SPARA på längden så att du sen kan kamma över ev flint.
    Jag kommer ihåg..min morfar han hade knappt något hår kvar, men han vägrade klippa sig för att kunna kamma över och dölja sin flint..
    Jag var inte gammal då, men jag minns att jag undrade varför han gjorde så..För det var inte snyggt.
    Förlåt morfar, men det var inte snyggt. 😁

Nu tror jag inte det är lika illa med dig, men poängen är detsamma. Ingen idé att spara när du blir coolare med kortare/snaggat hår.
    Anonym (Eliza) skrev 2024-08-03 19:24:02 följande:
    Ju tunnare hår ju kortare bör du hålla det.
    För då blir det skitsnyggt..Tycker jag iaf..
    Och många andra kvinnor med mig garanterat.

Jag gillar och tänder på karlar som har rakat huvudet typ..Det kan vara lite längre på sidorna, men typ sån här militär frisyr.

I vilket fall så tycker jag inte du ska SPARA på längden så att du sen kan kamma över ev flint.
    Jag kommer ihåg..min morfar han hade knappt något hår kvar, men han vägrade klippa sig för att kunna kamma över och dölja sin flint..
    Jag var inte gammal då, men jag minns att jag undrade varför han gjorde så..För det var inte snyggt.
    Förlåt morfar, men det var inte snyggt. 😁

Nu tror jag inte det är lika illa med dig, men poängen är detsamma. Ingen idé att spara när du blir coolare med kortare/snaggat hår.
    Haha undrar om de va därför mer snaggade killar alltid hade ragg i gymnasiet typ.. jag och mina polare körde typ alltid maskinklippt på sidorna och sen långt uppe så man kunde göra nån backslick av de? 😅
  • Anonym (Lotus)

Det är charmigt med lite sneda tänder, det är du! Och dessa falska, kritvita tänder är inte snyggt. Och det kan också bli mycket problem. När de är 90 år så ser de fortfarande ut som en 20-åring och det ser jättekonstigt ut. Lått dina tänder vara, du är fin som du är!

• Anonym (Gillar snaggat)
    Anonym (28 år med mindre komplex) skrev 2024-08-03 18:51:05 följande:
    Alltså, du kan ju faktiskt passa i riktigt kort,snaggat hår. Vissa män passar bättre i det än med mycket hår. Det beror på hur din ansiktsform ser ut.

Personligen tycker jag inte det finns något hetare än kortsnaggat a la lumpen frisyr. Men det beror på om det passar dig. Du kan alltid rådfråga en frisör 😊
Svar på tråden Hår eller leende? Vad ska man lägga krut på?