• Pyrsan

Rött hår

Gråhårig? Rödhårig?

Jahapp då är det väl dags att inse att man inte orkar hålla på och färga utväxten! Jag har haft rött färgat hår i många år nu. Hur går man smidigast över till en mera neutral färg? Jag är råttfärgad/cendre.

Sen att jag har krånglat med extensions i över 30 år gör ju inte saken enklare..

Tipsa gärna! Mvh liten rödhårig tant i sina bästa år 😂

• Svar på tråden Rött hår
  • Anonym (Annan tant)

Färga allting i en snygg grå nyans. kolla bara På Camilla Läckberg 

• Pyrsan

Ja det är nåt som jag tänkt på men är rädd att det blir grönt iom att jag har rött hår. Får testa och avfärga och sen prova helt enkelt 😉

• Anonym (Annan tant)
    Pyrsan skrev 2024-08-03 16:40:38 följande:

Ja det är nåt som jag tänkt på men är rädd att det blir grönt iom att jag har rött hår. Får testa och avfärga och sen prova helt enkelt 😉

Pyrsan skrev 2024-08-03 16:40:38 följande:

Jag råder dig starkt att gå till en bra frisör för detta 
  • Anonym (Inte grått)

Vet inte om jag är korkad (förmodligen) men vad menar du med att gå över till en mer neutral färg? Att du ska färga en färg där utväxten inte syns lika mycket?

Hoppas att du inte väljer grått i alla fall. Folk ser så mycket äldre ut. Nej, det är inget fel i att bli äldre, men man behöver inte göra det värre.

Svar på tråden Rött hår