• Anonym (Kille ska på dejt)

Outfit för en dejt, Kille

Ska nästa helg ha en dejt med min drömkvinna! Vi har skrivit lite under sommaren men inte kunnat ses då hon spenderat sommaren utomlands hittills.

jag e 29 hon är 34 och jag vill verkligen göra gott intryck med hur jag är klädd!

tänker spontar Vit t-shirt jeans och ett par rayban pilot solbrillor en Top Gun look helt enkelt.

men vad tycker ni? Nåt tips?? Vädret ska vara bra och vi ska ut och äta på en uteservering.

• Svar på tråden Outfit för en dejt, Kille
  • Anonym (F)

Killar har det så sjukt enkelt! Ta på en t-shirt och ett par hela och rena byxor så är ni klara, eller en skjorta och kavaj.

• Anonym (repris)

Tänker spontant att du kommer att se ut som Miles Teller. Får aningar om att du är lite lik honom!

• Anonym (Undrar också)

Funkar det med piké?

• Core

Beror ju lite på hur man är som person, det är inte bra att förställa sig. Jag hade alla gånger valt kavaj, med enfärgad t-shirt

sen tycker jag att väldigt få passar i pilotbrillor, det ser lätt fånigt ut. Men du kanske är en av dom! Lite maskulina drag krävs, bredd på käkar, lite kantigt ansike. Ovala ansikten är katastrof med pilotbrillor

ursäkra sidospåret 

• Ikaros12

För mig har ett helt och rent intryck med lite självförtroende som tillkommer hjälpt bra oavsett outfit. att det känns genomtänkt och vårdat. Rena korta naglar, ansatt skägg, eller välrakad och ögonbryn som är ansade, ren välvårdad hy, rena och skrynkelfria kläder som känns genomtänkta utan att sticka ut för mycket och ett leende. Tar de flesta dyra kläder. Vissa dyra kläder har dock bättre kvalitet och därmed lyster vilket ökar självförtroende. Se till så att du själv känner dig extra fin och ha roligt!

• Anonym (Kille ska på dejt)
    Anonym (repris) skrev 2024-08-03 12:42:23 följande:

Tänker spontant att du kommer att se ut som Miles Teller. Får aningar om att du är lite lik honom!

haha nja inte direkt. I kroppen isåfall.. är inte super vältränad men ändå tillräckligt tränad för plattmage och musklerna kan anas. Men det är det att jag är Top Gun fan 😅
Svar på tråden Outfit för en dejt, Kille