• Anonym (Kvinna 34)

Är det nåt fel i huvudet på mig? Kvinnor hjälp!

Jag är en kvinna på 34 år som sen ett par månader tillbaka fallit pladask för en kille som är några år yngre än mig 29.

vi har haft några dejter och det har varit helt fantastiskt men sen har jag avvaktat lite för jag fattar inte vad det är med mig.. 

jag vet att utseende inte är allt, och denna kille är absolut ingen modell snygging, men har en fin ganska genomtränad kropp snälla ögon och hållning som är jätteattraktiv.

men hans personlighet är helt fantastisk det pirrar i mig när jag tänker på hans sätt att prata med mig hans sätt att va mot mig utstrålningen charmen osv.

kan man verkligen bli såhär förälskad av en persons charm karisma och humor? Jag känner mig verkligen fysiskt attraherad av hur denna kille är som person, 

eller inbillar jag mig bara? Håller jag på att bli sinnessjuk?
  • Svar på tråden Är det nåt fel i huvudet på mig? Kvinnor hjälp!
  • Anonym (P)

Va? Jag fattar verkligen inte problemet. Tänker du att man normalt bara kan bli förälskad i modellsnygga personer? 

• 711freddan
    Anonym (P) skrev 2024-07-31 10:24:02 följande:

Va? Jag fattar verkligen inte problemet. Tänker du att man normalt bara kan bli förälskad i modellsnygga personer? 

Tror TS syftar på att killen i fråga inte har det yttre som normalt verkar tilltala henne, men ändå har hon fallit pladask. kanske är första gången hon upplever nåt sånt då kan man bli förvirrad. Nu är jag man. så jag gissar bara.
  • Anonym (Det är okej)

Det tror jag verkligen inte, så föll jag för min man. Nu är han världens snyggaste person i min värld men min bästis skulle inte hålla med mig. Hon tycker att min kille ser below average ut men han har lyckats få vårt förhållande att funka hur bra som helst. Jag tycker inte att du ska vara orolig vare sig för åldern eller utseendet. Det spelar knappt roll när ni är i den åldern och inte tonåringar längre. Njut :)

• XDX
    Anonym (Kvinna 34) skrev 2024-07-31 10:21:28 följande:
    Är det nåt fel i huvudet på mig? Kvinnor hjälp! Jag är en kvinna på 34 år som sen ett par månader tillbaka fallit pladask för en kille som är några år yngre än mig 29.

vi har haft några dejter och det har varit helt fantastiskt men sen har jag avvaktat lite för jag fattar inte vad det är med mig.. 

jag vet att utseende inte är allt, och denna kille är absolut ingen modell snygging, men har en fin ganska genomtränad kropp snälla ögon och hållning som är jätteattraktiv.

men hans personlighet är helt fantastisk det pirrar i mig när jag tänker på hans sätt att prata med mig hans sätt att va mot mig utstrålningen charmen osv.

kan man verkligen bli såhär förälskad av en persons charm karisma och humor? Jag känner mig verkligen fysiskt attraherad av hur denna kille är som person, 

eller inbillar jag mig bara? Håller jag på att bli sinnessjuk?
    Låter både underbart och normalt, you go girl! 
  • Anonym (f)
    Anonym (P) skrev 2024-07-31 10:24:02 följande:

Samma här. Är mest ett frågetecken för det låter som vem som helst som blir kär.
  • Anonym (Öh)

Jag har varit förälskad i en man i många år som ingen av mina vänner tycker är snygg och attraktiv, men i min värld är han den mest attraktiva mannen jag vet. Synd bara han är gift, men kanske i framtiden kan det bli vi (hoppas).

Utseende är verkligen inte viktigt.

Svar på tråden Är det nåt fel i huvudet på mig? Kvinnor hjälp!