• Hgmilskrna

Sex med annat par

Jag och min fru sedan 20 år tillbaka har jättebra sex och är hela tiden intresserade av att prova saker. Vi har diskuterat en längre tid att träffa ett annat par och om tycke uppstår ha sex där kvinnorna börjar med varandra. Efter en stund får vi män vara med?.någon som vet hur vi ska träffa ett annat par I 50-60 års åldern? Vi vill inte att vi känner varandra sedan tidigare. Finns det något forum där man kan träffas digitalt först?

• Svar på tråden Sex med annat par
  • Anonym (horneysingel)

Starta ett konto på nån sida, typ Bodycontact eller så. En parprofil, där ni skriver in vad ni söker.

• Anonym (PiH)

Bodycontact (BC) eller pröva på parklubb som Par i Hjärter (PiH). PiH har även en websida för sina medlemmar där man kan söka kontakt utanför träffarna i klubblokalen. På PiH finns inga tvång så man kan gå dit och känna sig för utan att ha sex ens med varandra.

• Anonym (Göran)

Hur märkligt det än kan låta är detta svårare idag än vad det var för 10 år sedan. Sidor som svenska swinger finns inte längre och LustKammaren är inte alls lika aktiv som den var tidigare, När det gäller LK handlar det helt enkelt om ändrade förhållanden för mannen som var drivande. 

Tidigare fanns det också på många Swingersklubbar funktioner där medlemmar kunde skicka små meddelanden till varandra. Dessa är i princip borta och det enda som återstår är klotterplank på hemsidorna.

Mitt bästa tips är att förutsättningslöst besöka en swingersklubb antingen på en parkväll eller en öppethus dag.

Mitt råd är att se första besöket som ett studiebesök. Kolla runt, känns in miljön och knyta lite kontakter. 

Ett annat tips runt detta är att komma tidigt. Då har ofta värdarna tid att visa runt, berätta och tidigt på kvällen är det mer socialt och öppet välkomnande. Senare är det mer par som redan känner många och om man skall vara elak kan det bli lite klubben för inbördes beundran och inte så välkomnande för nybörjare. 

• Tremere

Håller med föregående om Swingerklubb.

Men jag kan också slå ett slag för Bodycontact.
    Se bara till att låsa så att inte män kan skicka meddelanden till er om ni inte specifikt vill det. Annars kommer ni bli översvämmade med meddelanden.
    Självklart bra att ha med bilder i profilen, men jag anser inte att de behöver vara nakna eller visa ansiktet. Det går också att lägga bilder i plus-album som bara betalande ser. Sållar lite i alla fall.

Lycka till!

• Anonym (BBW)
    Tremere skrev 2024-07-31 15:32:36 följande:

Håller med föregående om Swingerklubb.

Men jag kan också slå ett slag för Bodycontact.
    Se bara till att låsa så att inte män kan skicka meddelanden till er om ni inte specifikt vill det. Annars kommer ni bli översvämmade med meddelanden.
    Självklart bra att ha med bilder i profilen, men jag anser inte att de behöver vara nakna eller visa ansiktet. Det går också att lägga bilder i plus-album som bara betalande ser. Sållar lite i alla fall.

Lycka till!

Även jag håller med om Swingersklubbar. 

Personligen så tycker jag om bilder på BC och liknande och det behöver absolut inte vara naket och defenitivt inte bilder på kön. Mitt råd när det gäller bilder är att vara lite försiktiga med ansiktsbilder och bilder i hemmiljö som kan avslöja mer än man önskar.

Även om inte Darkside primärt handlar om swingers och liknande kan det vara ett bra forum och även där rekomenderar jag att man sätter spärrar för kontakter och inte minst rekomenderar jag att hålla koll i kalender på DS efter pubträffar, fikaträffar, AW och liknande där man kan träffa folk och knyta kontakter som man sedan får se vad det leder till. Är lite part i målet men repträffar kan vara ett bra sätt att träffa andra för att under lekfulla former lära känna varandra. 

Många kontakter knyts också på tantrakurser.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Havsbrisens

Finns definitivt en marknad för en seriös sida som LK eller liknande. 

• Anonym (Testa)

En kollega och hans fru knullar runt med andra par. Underhållande historier han kommer med till jobbet.
    Helt vanliga Svenssons som deltar i gruppsex. Oftast träffar de ett annat par, men det kan även vara upp till fyra par inblandade.

• Hgmilskrna
    Sugetpar skrev 2024-08-04 18:38:33 följande:

Vart i länet finns ni?

Vi finns både i västra och östra delen.
  • Sugetpar
    Hgmilskrna skrev 2024-08-04 22:22:32 följande:
    Vi finns både i västra och östra delen.
    Vi finns i Östergötland 
  • Anonym (bla)

Inte tillåtet med kontaktannonser i offentliga trådar.

• Anonym (Likasinnade)

Många som tipsar om BC som plattform. Jag skulle vilja slå ett slag för hemligg också. Det är en mindre sida än Bodycontact men jag och min fru har bra erfarenheter av att hitta likasinnade där. Där kan man även som par och ensam tjej verifiera sig så jag tror det är mindre fejkkonton där.

• Anonym (Testa)
    Anonym (Likasinnade) skrev 2024-08-05 07:28:03 följande:

Många som tipsar om BC som plattform. Jag skulle vilja slå ett slag för hemligg också. Det är en mindre sida än Bodycontact men jag och min fru har bra erfarenheter av att hitta likasinnade där. Där kan man även som par och ensam tjej verifiera sig så jag tror det är mindre fejkkonton där.

"Hemligg". Ha ha ha.....kul namn. 
Svar på tråden Sex med annat par