• Anonym (Kille 30 år)

Tips till er killar. Kvinnor håller ni med?

Så jag läste tråden om stor brist På attraktiva Män förut. Där uppstod en het diskussion om att snygga kvinnor väljer framgångsrika män oavsett utseende eller personlighet bara plånboken är tilräcklig.

jag skulle vilja ge ett tips till all killar o män som sitter där och inte är nöjda med sig själva över utseende osv.

istä för att fundera över hur ni ska bli rika osv, så ta 6 månader till ett år och gå all in på träning kost och eran livsstil! på denna tid kan man göra underverk! Är man bara lite lönnfet kan man bli som en ny människa!

Du får en snyggare kropp du får en jäkla boost i ditt självförtroende och karisma och även utstrålning, och gissa vad? Detta kommer göra att dina vänner kommer se dig på ett annat sätt och kvinnorna som vill ha sex med dig eller dejta dig kommer vara betydligt bättre alternativ än innan!

man måste inte se ut som en fitness modell att bara visa att man rör på sig är aktiv och har en sexig hållning det räcker lååångt!

jag har haft en del statusprylar genom åren, klockor bilar och båtar. Men det väger inte upp att få komplimanger av vackra kvinnor men även av vänner för att man är snygg sexig och har en härlig personlighet.

Så gå all in på dessa saker under en tid och sen kan ni oroa er över om ni kan bli rika eller inte detta kommer boosta eran kreativitet också dessutom!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tips till er killar. Kvinnor håller ni med?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 30 år)
    Anonym (Nej) skrev 2024-07-29 16:31:14 följande:

Kvinnor gillar framgångsrika män. Om du kan vara vältränad och framgångsrik har du en poäng. Men att bara vara vältränad kommer inte ta dig någonvart.

Där är män och kvinnor olika. Män värderar utseende, kvinnor värderar prestation. 

vad är framgång då? Att man är rik och inte behöver arbeta mer om man inte vill? Eller räcker det att ha ett välbetalt jobb? 

om man värderar prestation så kan man räkna många saker som framgång
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ja)

Hellre en kille som tar hand om sig än en som är "framgångsrik". Men, personligheten måste fortfarande finnas där också, annars är det inget värt.

• Anonym (Greger)

Håller inte med helt, själv har jag gått ner mycket i vikt och blivit ganska fit, men det har inte gett mig ett skit på "relationsfronten". Dock har det ju andra fördelar, såsom hälsa.

Så nu kan jag vara i god form och ensam istället för att vara i dålig form och ensam, alltid något.

• Sandelns

Jag var en "fattig" student när jag träffade kvinnan som senare blev min fru. Så hade inte direkt cash och en framgångsrik karriär att skryta med.
    Var dock inte helt värdelös på kampsport, och med det sagt var jag inte direkt en fettklump.
    Innan jag gick och kärade ner mig var jag en slampa som låg med ett antal kvinnor och tjejer.
    Så, från egen erfarenhet kan det ligga något i din teori, TS.
    Men du behöver ett större antal svarande innan du kan dra några slutsatser.

• Spucks

Nej, jag håller inte alls med. Om det nu är relation du syftar på, inte ONS.

• Anonym (Malin)

Nej det stämmer inte. Det är personligheten som gäller, både vid casual sex och i synnerhet vid relationer. Att vara vältränad hjälper inte om du t ex är blyg, försiktig och introvert.
    Men hälsan blir som sagt bättre.

• Anonym (Kille 30 år)
    Anonym (Malin) skrev 2024-07-29 18:59:17 följande:

Nej det stämmer inte. Det är personligheten som gäller, både vid casual sex och i synnerhet vid relationer. Att vara vältränad hjälper inte om du t ex är blyg, försiktig och introvert.
    Men hälsan blir som sagt bättre.

Men tänkte på det med framgång. Är det så viktigt? blir man automatiskt mer attraktiv om man är ekonomiskt oberoende?
  • Anonym (123)
    Anonym (Nej) skrev 2024-07-29 16:48:33 följande:
    Ja framgång kan vara vad som helst. Finns ju en anledning varför kända seriemördare får uppmärksamhet av många kvinnor. För att även de är framgångsrika inom nåt.
    Nja, kända seriemördare är inte alltid framgångsrika inom sitt gebit eller i studier på nåt college de pluggar på. Utrustade med s k karisma som psykopater har?
Svar på tråden Tips till er killar. Kvinnor håller ni med?