Ångrar köp av fritidshus så mycket!
Under ett antal år letade jag och familjen fritidshus. Jag som ibland har svårt att fatta beslut, visste i vilket område vi skulle köpa och vad som var viktigt. Men vi hade svårt att komma till skott. Eftersom vi bor i centrala stan var tystnaden otroligt viktigt för mig. Sedan kom pandemin och vi köpte ett hus i ett område som vi inte kände till sedan innan. Det ligger i ett område med ca 80 fastigheter och vi har huset precis i början av området Det visade sig att det varje timma passerar en bil var 3-7 minut och jag håller på att bli tokig. Jag vet inte om det är mig det är fel på men jag tycker att det är alldeles för mycket trafik när man är på jakt efter tystnaden. Det är tyst i några minuter och sedan låter det ca 30 sek till en min, sedan tyst, sedan bil?Tyvärr gjordes köpet under pandemin och huset är nu värt ca 1 msek mindre jämfört med innan och det känns därför hopplöst med en försäljning. Samtidigt märker ju resten av familjen av min stress så jag vet inte hur jag ska tänka/göra. Hjälp?