Partner spelar i båda lagen?
Jag är gift med en person som har ändrats en del. Förut var hon en fullblods homofob sedan så slutade hon vara det. Mycket förändringar i åsikter och svårt att hänga med där.
För några år sedan märkte jag att hon smög med något. Som att hon var otrogen. Fanns mycket indikationer på det. Har liksom letat efter spår efter en man i hennes omgivning.
Däremot har jag inte ägnat så mycket tanke åt hennes väninnor som hon blir helt betagen av. Oftast yngre. De dyker upp och ibland försvinner de men hon blir liksom helt uppsugen av dem. Hon gillar inte när jag kritiserar dem. Känner att de tar mycket attention. Speciellt en väninna som hon dyrkar och den andra dyrkar min fru.
Har funderat på hennes väninnas Insta där hon förekommer på bilder där de sitter och kramas. På en bild pussas de mm. Det är liksom översvallande kärvänligt på bilderna. Hennes väninna har ägnat en hel Reelkategori åt min fru. Visst det kan vara vänskapspussar. Tjejer kan vara mer ömma i vänskapsrelationer. Den här tjejen kallade någon annan tjej för Wifey mm tidigare. Har inte funderat på detta men känns som hon ev. har en relation till den andra tjejen. Och att detta är något av en öppen relation. Hon har tidigare frågat om min syn på det.