• Anonym (Sjukaste)

Släkting

Hur hade ni reagerat på att ni får ett samtal från er jämnårige släkting som frågar hur du ställer dig till att han dejtar en tjej som du haft ihop det med? Hon måste uppenbarligen ha berättat om våra träffar eftersom att någon av dem tyckt att det var en god idé att kolla läget med mig innan. 

Jag själv hamnade i en oturlig situation där jag insåg att jag legat med en släkting till en söt tjej jag småpratade med och jag backade direkt. Varför har min släkting inte tillräckligt hög intelligensnivå för att avbryta det han håller på med? 

• Svar på tråden Släkting
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Sjukaste) skrev 2024-07-27 22:56:36 följande:
    Släkting

Hur hade ni reagerat på att ni får ett samtal från er jämnårige släkting som frågar hur du ställer dig till att han dejtar en tjej som du haft ihop det med? Hon måste uppenbarligen ha berättat om våra träffar eftersom att någon av dem tyckt att det var en god idé att kolla läget med mig innan. 

Jag själv hamnade i en oturlig situation där jag insåg att jag legat med en släkting till en söt tjej jag småpratade med och jag backade direkt. Varför har min släkting inte tillräckligt hög intelligensnivå för att avbryta det han håller på med? 

Inga problem. De är ex av en anledning. Handlar inte om intelligens. 
  • Anonym (V)

Jag förstår inte riktigt? Tycker du att  det är sjukt att din kusin dejtar ditt ex? Varför? Är hon en dålig tjej som han borde hålla sig ifrån eller tycker du att du på något vis har rätt till henne fast ni inte är tillsammans längre?

• Anonym (Sjukaste)
    Anonym (V) skrev 2024-07-27 23:06:05 följande:

Jag förstår inte riktigt? Tycker du att  det är sjukt att din kusin dejtar ditt ex? Varför? Är hon en dålig tjej som han borde hålla sig ifrån eller tycker du att du på något vis har rätt till henne fast ni inte är tillsammans längre?

Jag förstår inte riktigt var du får in frågan om äganderätt enbart för att man tycker det känns olustigt med en släkting och vän som ska ligga med tjejen man själv legat med.. blir väl nåt gemensamt att prata om på julfirandet iof. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Sjukaste) skrev 2024-07-27 23:39:12 följande:
    Jag förstår inte riktigt var du får in frågan om äganderätt enbart för att man tycker det känns olustigt med en släkting och vän som ska ligga med tjejen man själv legat med.. blir väl nåt gemensamt att prata om på julfirandet iof. 
    Men asså, se till att hantera dina känslor då! Det är ditt ansvar att komma över vad du än känner kring din kusin och den där tjejen, inte deras problem!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (S)
    Anonym (Sjukaste) skrev 2024-07-27 22:56:36 följande:

Varför har min släkting inte tillräckligt hög intelligensnivå för att avbryta det han håller på med? 

Du kan gärna förklara för oss övriga idioter varför han ska bryta med henne?
  • Mandel

Hur gamla är ni och hur länge var du och tjejen officiellt ett par?
    Hur nära släkt är ni?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Släkting