• Sandrahalmstad22

    lite otur just nu

    Är gravid med andra barnet nu och har inte haft någon direkt lust alls denna graviditet. Så jag och min man bokade en hotellnatt i veckan för att främja lite romantik. På kvällen har vi jättetrevligt och äter god middag, men inget händer. Men på morgonen börjar vi ta på varann och det leder faktiskt till jättebra sex. Plötsligt så bara ramlar två städerskor in genom dörren utan att knacka och ser vad vi håller på med. Dom ber givetvis om ursäkt, men jag skäms jättemycket. Har tänkt på detta flera dagar nu och det känns som jag aldrig vill ha sex igen. Är jätteorolig för att vårt sexliv är förstört för lång tid. Min man blev rasande och vill stämma hela hotellkedjan. Kommer vi tänka på detta varje gång nu??

  • Svar på tråden lite otur just nu
  • Anonym (Hm)

    Blir lite full i skratt. Vilken underhållning för städarna :) Nej, men vet du. Sluta tänk på det. Finns inget att skämmas för. Det är dom som ska skämmas som inte klarar av sitt jobb på ett smidigare vis.

  • Tukt

    Klassisk välfärdsproblematik. Försök skaffa er lite perspektiv.
    Låter kanske lite drygt, vilket inte är meningen. Men ändå...

  • Tecum

    Varför i Herrans namn skäms DU? Ni har inte gjort något fel, ska någon skämmas är det städarna. Inte heller  är du en osäker oskuld eller någon som vänstrar. Låter mest som om du letar fel eller en anledning att sluta ha sex.
    Se det istället som en kul grej, något ni har gemensamt att skratta åt i många år framåt.

    Ärligt talat tvivlar jag på att detta verkligen hänt, mpt din överreaktion, Och varför var det två städare, det har jag aldrig sett på hotell?.

  • Livscoachen

    Försök hitta sätt att se något komiskt i det. Ni/din man bör absolut inte stämma dem. Missförstå mig rätt här. Jag försöker inte minska deras misstag här, men just nu fokuserar ni (fullt förståeligt ur din situation) på helt fel saker som bara kommer bidra till att problemet växer och blir befäst. Både du och din man behöver hitta ett sätt att istället tona ner betydelsen av det som inträffade, för i själva verket är det inget annat än just otur som du skriver. Det är alltså en ren tillfällighet som råkade inträffa i ett läge där du är extra känslig och därför tillskriver det här större betydelse än vad det behöver ha. Önskar er båda lycka till.

  • Anonym (Tess)

    Är du säker på att de inte knackade men att ni inte hörde det? Hade ni satt upp stör ej skylten på dörren? Tror det blir extremt svårt att få ut något av att stämma hotellet, blir nog bara en dyr och pinsam historia. 


    Försök ändra ditt tankesätt istället, vad är det som är så hemskt egentligen? Ni och städarna fick er en chock men ingen blev skadad på riktigt. Försök skratta åt saken

  • Anonym (Tess)
    Tecum skrev 2024-07-27 11:04:12 följande:

    Ärligt talat tvivlar jag på att detta verkligen hänt, mpt din överreaktion, Och varför var det två städare, det har jag aldrig sett på hotell?.


    Två städare är extremt vanligt så du kan inte ha bott ofta på hotell eller i vart fall inte på bra hotell som har säkerhetstänk för sin personal 
Svar på tråden lite otur just nu