• Anonym (Lasse51)

    Vill så gärna ha sex med ett par där mannen är bi.

    Jag är en man på drygt 50 år som så gärna vill träffa ett par för en bisexuell relation. Ha intim sex där alla njuter av varandra. Min fru vet om det men det är inget hon vill vara med på tyvärr. Hon tycker dock det är ok om jag skulle vilja testa, problemet är hur? Testat BC utan större lycka. hur gör ni andra som på något sätt njuter av detta? 

  • Svar på tråden Vill så gärna ha sex med ett par där mannen är bi.
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Lasse51) skrev 2024-07-27 10:18:26 följande:
    Vill så gärna ha sex med ett par där mannen är bi.

    Jag är en man på drygt 50 år som så gärna vill träffa ett par för en bisexuell relation. Ha intim sex där alla njuter av varandra. Min fru vet om det men det är inget hon vill vara med på tyvärr. Hon tycker dock det är ok om jag skulle vilja testa, problemet är hur? Testat BC utan större lycka. hur gör ni andra som på något sätt njuter av detta? 


    Nu är jag personligen helt ointresserad av sex mellan män men mitt tips är att titta på aktiviteter på swingersklubbar. Många klubbar har temakvällar med det temat. Te.x.har Crazy hot sina bi-sex partyn på ParadiseSwings i Eskilstuna.
  • Anonym (Lasse51)

    Tack för tipset. jag bor dock i Ö-Götaland och funderar kanske på att besöka ett nakenbad. Hur eller hus så är det inte så enkelt kanske. Har besökt nakenbad med hustrun några ggr och är det mest fluktande män/gubbar och så vill jag absolut inte upplevas

  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Lasse51) skrev 2024-07-27 10:37:44 följande:

    Tack för tipset. jag bor dock i Ö-Götaland och funderar kanske på att besöka ett nakenbad. Hur eller hus så är det inte så enkelt kanske. Har besökt nakenbad med hustrun några ggr och är det mest fluktande män/gubbar och så vill jag absolut inte upplevas


    Glädjer mig. Vi är naturister min flickvän och jag och vill kunna bada och sola utan gubbar i keps och personer som inte kan skilja på badstrand och swingersklubb.
  • Anonym (Boytoy)

    Har vart med föera par igenom livet. Är 35 år och vart med ca 5 olika par. Har varit deras boytoy där jag såg slicka o knulla dom båda. Och alla mina möten har jag hittat på Bodycontact. Dock är det jätte svårt o hitta nått då många är ganska kräsna med vad dom bjuder in.

Svar på tråden Vill så gärna ha sex med ett par där mannen är bi.