Hur onanerar ni?
Hur onanerar ni? Använder ni leksaker eller kollar på porr eller så?
Hur onanerar ni? Använder ni leksaker eller kollar på porr eller så?
Gärna i duschen med strålarna mot klittan.
Gärna i duschen med strålarna mot klittan.
Jag brukar använda en dildo eller en vibrator samtidigt som jag har en plugg i rumpan. Det tycker jag är så skönt.
Gärna med dildon å tittadens på en skön rulle
Jag kollar gärna på porr. Antingen i duschen eller i sängen. Ibland använder jag vibrerande buttplug. Tycker det är mysigt med olja och att stöna för mig själv. Kan iblan tycka det känns härligt bara stick ner handen i boxershortsen så dom stramar om min rumpa. Ibland kommer jag i boxershorts, tycker sen det känns härligt och lite sexigt att ha dom på så ett tag. Känner mig snuskig På ett upphetsande sätt.
Hur jag onanerar tror jag inte skiljer sig så mycket från hur de flesta andra göra. Jag brukar ligga på rygg eller sitta på en stol och runka genom att hålla runt penisen och dra huden upp och ner över skaftet och ollonet. Det är vanligt att jag tar fram några porriga bilder eller filmklipp på datorn som jag blir kåt av.
Oljar in penis väl, plus en dildo i rumpan alternativt rider av min ?male sex-torso?.
Med en dildo med sugpropp som man kan ha på väggen
Hur jag onanerar tror jag inte skiljer sig så mycket från hur de flesta andra göra. Jag brukar ligga på rygg eller sitta på en stol och runka genom att hålla runt penisen och dra huden upp och ner över skaftet och ollonet. Det är vanligt att jag tar fram några porriga bilder eller filmklipp på datorn som jag blir kåt av.
Jag använder ett runkägg med mycket glidmedel i. Fantastiskt👌