Min kille är trans
under gymnasiet träffade jag en kille som är några år äldre än mig. Han verkade som vilken normal kille som helst. Han jobbar som mekaniker och håller på med både sportfiske och jakt. Men plötsligt från ingen stans blev han kall och distanserade sig från mig.
jag frågade flertalet gånger vad som var fel eller om jag gjort något. Han svarade till sist att han vill göra slut. Han lät förkrossad när han sa det och kunde inte berätta varför. Efter att inte ha pratat på någon vecka kommer han tillbaka till mig och berättar? han är trans? Och vill bli tjej och tänkte att jag skulle lämna honom för det.
Jag har än inte kunnat ta in detta, det har gått månader. Jag tror att jag vill och hoppas på att känna samma för honom senare när hans omvandling syns. Men nu när han sover i kvinnounderkläder och snapar bilder på sig själv sminkad, blir jag bara obekväm. Men mina känslor finns kvar.
Det finns en till sak jag är genuint orolig över? det kan ha att göra med att han är trans men han har berättat nyligen att han tycker om rektal stimulans?
Han beställde en dildo som är lika bred som en mindre kastrull utan överdrift 15cm i diameter. Är inte det skadligt?
Men när han släppt den största tyngden (att han är trans) kände han att han kunde berätta allt, vilket gjorde och fortfarande gör mig obekväm. Han har bla frågat mig om han får beställa en strap-on? som han vill att jag ska använda på honom. Allt jag vill ha är en man! Vilket jag trodde han var, vi har nu varit i tillsammans i ca 2,5 år. vad ska jag göra? Kan han skada sig med dildon? har någon varit med om liknande?