• Anonym (less)

    Har sån ångest över en kille.. och nu förlorar jag han nog

    Träffade en kille i början av året, han blev då tok kär i mig. Jag va mitt uppe i en stressig arbetsperiod och va inte redo för att gå in i något. Så jag bad om lite tid och vi va ifrån varandra kanske 2-3 månader. Under den här tiden har han hittat en annan som han dejtar tyvärr. 

    Jag har klargjort att jag är intresserad och vi har träffats några få gånger efter det. men inget är sig likt, märks att han tappat känslor men märks även att han inte är helt såld och säker på sitt val med den här nya heller. Känns lite som han tar henne för att hon känns mer som ett säkert kort. Jag har sån djup ångest skulle aldrig gjort slut. Hur kär han en va i mig, så har dom kommit lite längre nu såklart automatiskt. Och det gör ju indirekt att hon har "övertaget". 

    Jag är rädd att jag förlorat en jätte bra kille, jag har redan "jagat" han tillräckligt nu och sagt mina känslor så mer kan jag inte göra. (man vet ju hur killar är dom vill jaga, så avvaktar) 

    Nått tips, råd eller pepp? :( 

  • Svar på tråden Har sån ångest över en kille.. och nu förlorar jag han nog
  • Anonym (Tyvärr)

    Du måste släppa honom för tillfället. Om han verkligen gillar dig så kommer han att släppa henne och komma tillbaka, men räkna med inte tyvärr.

  • Anonym (Lärdom)

    Släpp honom. Du gjorde bort dig. Du får se det som en lärdom till nästa kille.

  • Anonym (less)
    Anonym (Lärdom) skrev 2024-07-25 17:38:00 följande:

    Släpp honom. Du gjorde bort dig. Du får se det som en lärdom till nästa kille.


    Ja, det gjorde jag! det får man göra, dock är det svårt bra killar växer inte på träd precis.
  • Anonym (less)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2024-07-25 16:39:41 följande:

    Du måste släppa honom för tillfället. Om han verkligen gillar dig så kommer han att släppa henne och komma tillbaka, men räkna med inte tyvärr.


    Precis! hoppas lite på att det inte funkar. Men det återstår och se
  • Anonym (Lärdom)
    Anonym (less) skrev 2024-07-25 18:07:58 följande:
    Ja, det gjorde jag! det får man göra, dock är det svårt bra killar växer inte på träd precis.
    Då är det väl extra viktigt att ta chansen när man har den och inte kasta bort den bra killen.
Svar på tråden Har sån ångest över en kille.. och nu förlorar jag han nog