• Anonym (Förvirrad)

    Har Hotwife fru

    jag lever i ett förhållande där min fru är Hotwife och träffar då andra män för sex. För att göra en lång historia kort så började det som ett upphetsande sängkammar prat för några år sedan. I början var nog jag som var mest drivande att hon skulle träffa någon att ha sex med. På en firmafest så blev det i alla fall hon följde med en man hem och hade sex. På morgonkvisten kom hon hem och vi hade underbar sex. Detta levde vi på ett tag sedan kom det till att hon träffade ytterligare en man. Efter det har det blivit tätare och tätare mellan gångerna men med en liten förändring nu att hon inte är lika sugen på att ha sex med mig efter. Hon menar på att det känns för henne som det är bara för min skull hon gör detta. Sista gången nu på semestern när hon kom hem ville jag ha sex men då sa hon att detta var nu hennes grej och ville inte blanda in mig. Vi pratade länge efter detta och hon vill inte skiljas och vill leva vidare med mig fast vara fri att träffa andra  mer regelbundet utan att behöva tänka på mig efter. Jag får gärna onanera själv men inte hålla på med henne efter hon träffat sin älskare. Hon sa rätt ut att om vi skulle sova jämte varandra så skulle jag få ha kukbur (då jag försök få henne att ha sex med mig efter träffar. Nu undrar jag om det finns fler par har i samma sits och hur ni hanterar detta

  • Svar på tråden Har Hotwife fru
  • Meenos

    oj låter jättejobbigt det där. Jag skulle nog försöka prata med henne igen och gå igenom hela händelseförloppet från första gången till hur det är nu. 


    om det är såhär hon vill leva och du inte får det du vill ha av relationen kanske det är dags att kolla vidare, Annars måste du kanske vänta till hon tröttnat och får tillbaka lusten för dig igen. 


    ja det låter jobbigt iaf :( 

  • Ztiff2

    Ni får inte glömma huvudregeln med hotwife, båda ska få sin njutning och det får inte övergå till dejts. 

  • Robert 832

    Låter som att din fru har gjort lite efterforskningar och inser att nu när hon får sina sexuella behov tillfredsställda från andra män så kan hon nyttja din lust och se hur pass långt hon kan ta det.
    Efter kravet om kukbur ska du se att hon börjar villkora sex eller ens att bli upplåst mot service och mer makt i er relation. Det kan vara början på du förlorar kontrollen och är det något som oroar dig bör du nog bryta innan din hjärna börjar vänja sig. Mindfucks av den här sorten gränsar till misshandel och något en bara bör utforska med rak kommunikation och samtycke.

  • XDX

    Mina personliga reflektioner här. Jag har respekt för att andra har andra preferenser. Jag är fullt för öppen relation där båda trivs och mår bra. 

    Om du inte vill ha kukbur, och om du vill fortsätta ha sex med din kvinna, så ska du säga det tydligt och bestämt och inte kompromissa. Kan hon inte respektera det hade jag gjort slut. 

    Kukbur och att inte ha sex vore totalstopp för mig, major red flag. Inte ens säker på att jag skulle vilja fortsätta med henne om hon seriöst insisterat på det, även om hon sedan ger med sig och backar. 

    Major green flag för mig vore att båda är fria att ha säkert sex med andra, och fortsätter ha sex med varandra. Om det är vad båda vill. Och inte nån seriöst snack om kukbur... 😱

Svar på tråden Har Hotwife fru