• Anonym (Sverigetripaug2024)

Jag är en kille på 30 år som gillar äldre kvinnor/tjejer.

Jag är en snygg kille på 30 år som tänder på äldre och har gjort det ett tag nu.
    Men jag vet inte riktigt hur jag ska prata med dem eller om man ska prova en annan stad för att man är lite rädd att någon som man känner ser en med en äldre på gatan.

Hur ska jag mätta mitt hunger🥲
    samt vilken stad hittar man snygga milf som gillar yngre😍

• Svar på tråden Jag är en kille på 30 år som gillar äldre kvinnor/tjejer.
  • Giftskåneman

Väx upp, bli en man, du vågar inte träffa nån i din stad för du är rädd att nån ska se dig med en äldre kvinna, vidrigt.

• Anonym (Jo)

Kan rekommendera nätet. Har en handfull killar i din ålder som gärna skulle vilja träffa mig ;) Jag är ca 45 nu.

• Anonym (Q)
    Anonym (Sverigetripaug2024) skrev 2024-07-25 08:28:20 följande:
    Jag är en kille på 30 år som gillar äldre kvinnor/tjejer.

Jag är en snygg kille på 30 år som tänder på äldre och har gjort det ett tag nu.
    Men jag vet inte riktigt hur jag ska prata med dem eller om man ska prova en annan stad för att man är lite rädd att någon som man känner ser en med en äldre på gatan.

Hur ska jag mätta mitt hunger🥲
    samt vilken stad hittar man snygga milf som gillar yngre😍

Säg som det är. Du får inte komma till bland yngre och tror dig hittat en möjlighet att få knulla äldre i andra städer.
  • ada11
    Anonym (Jo) skrev 2024-07-25 09:39:17 följande:

Kan rekommendera nätet. Har en handfull killar i din ålder som gärna skulle vilja träffa mig ;) Jag är ca 45 nu.

hej
  • Anonym (Kille 31)

Vill inte bursta nån bubbla nu. Men är man verkligen att räknas som yngre kille när man är 30 och kvinnan 40-45? Finns väl många i den åldern som har förhållande när kvinnan är 45 och mannen 30-35?

yngre kille och en milf är väl om
    killen är 20-28 inte över 30?

• Anonym (Q)
    Anonym (Kille 31) skrev 2024-07-25 11:09:52 följande:

Vill inte bursta nån bubbla nu. Men är man verkligen att räknas som yngre kille när man är 30 och kvinnan 40-45? Finns väl många i den åldern som har förhållande när kvinnan är 45 och mannen 30-35?

yngre kille och en milf är väl om
    killen är 20-28 inte över 30?

Jag håller med dig! 
  • Anonym (Sverigetripaug2024)
    Anonym (Jo) skrev 2024-07-25 09:39:17 följande:

vilka sidor rekommendera du :)
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Sverigetripaug2024) skrev 2024-07-25 11:55:25 följande:
    vilka sidor rekommendera du :)
    De jag använder är Badoo, Happy Pancake och Darkside. Badoo är verkligen bara en app för sex har jag upptäckt. De killar som påstår att de söker seriöst men är snygga är egentligen bara ute efter sex och de som verkligen är ute efter seriöst är å andra sidan riktigt fula. Bra blandning på HP. DS är jättebra för oss kvinnor för där sköter sig männen och är mer respektfulla än någon annanstans, antagligen för att de fattar att de inte vill bli av med sitt konto, mods verkar ha pli på sidan och sedan är det rent naturligt en helt annan respekt inom den kretsen.
  • Anonym (5)

Usch, vill man verkligen dejta kvinnor över 30? De är ju gamla. 

Svar på tråden Jag är en kille på 30 år som gillar äldre kvinnor/tjejer.