• Anonym (Allan)

    För sent för att höra av sig till tjej?

    Träffade en tjej för typ ett år sen som jag inte riktigt kan släppa. Vi var på dejt och hade sex vilket var mitt livs bästa men garanterat inte för henne. Hon var skitfin och omtänksam mot mig och jag var helt tafatt. Kände mig hemsk dagen efteråt och fick blackout och var nästan otrevlig mot henne när hon initierade fortsatt kontakt. Hon fattade hinten och tackade för kvällen och önskade mig allt gott, även då var hon sjukt fin mot mig. Jag var mitt i en utmattning just då och borde inte ha dejtat alls och var inte beredd på att bli så knockad av nån så snabbt och fick totalt panik, kände som att jag inte har nåt att erbjuda en sån tjej. Hon har barn också. Ändå tänker jag på henne fortfarande trots att jag försökt gräva ner mig i jobb och nya tjejer. Hon var så skärpt och cool och jag beter mig som en idiot. Är jag dum i huvudet om jag hör av mig?
  • Svar på tråden För sent för att höra av sig till tjej?
  • Anonym (Livet är kort)

    Nej jag tycker du ska höra av dig och beskriva precis det du skriver här, och be ordentligt om ursäkt, massor med ursäkt! Då kanske hon vill ha med dig att göra, kanske till och med ge dig en ny chans....

    Fina personer växer inte på trän, de ska man vara rädd om!

  • Giftskåneman

    Beror helt på hur mycket du sårat henne genom du var så avvisande. Du kan ju skicka ett helt allmänt sms, typ hej, hur mår du, har du semester? Bedöm av svaret om du ska skriva mer.

Svar på tråden För sent för att höra av sig till tjej?