• Anonym (TS)

Hjärtklappning av Lergigan Comp

Nån mer som har fått det? Är i vecka 10 och har nyss fått det utskrivet för att illamåendet är väldigt jobbigt. Har haft det nån tidigare graviditet men tog det sällan för illamåendet var inte lika outhärdligt då. Minns inte att jag kände så då.

Tog en tablett igår och flera timmar senare hade jag hjärtklappning och kände mig liksom stissig. Kändes som att hjärtat slog jättesnabbt. Jag är inte ovan vid koffein , dricker jättemycket kaffe annars (men lite svårt nu pga illamående) så borde vara efedrinet? Är det farligt för fostret att få hjärtklappning? Går det över om jag skulle fortsätta ta dom? De hjälpte faktiskt mot illamåendet men vill inte känna som jag gjorde igår , blev liksom både trött och lite uppe i varv. 

• Svar på tråden Hjärtklappning av Lergigan Comp
  • Anonym (Hj)

Jag svarade i din tidigare tråd (tror det är samma person) att du ska ta lite Pepsi istället. Jag mådd skit av det där  

• Anonym (TS)
    Anonym (Hj) skrev 2024-07-24 23:33:52 följande:

Jag svarade i din tidigare tråd (tror det är samma person) att du ska ta lite Pepsi istället. Jag mådd skit av det där  

Jo det var nog jag som skrev den också , tack för svar, ska kolla den med :)
    Hur mådde du av det? Vad fick du för biverkninga? 
  • Anonym (Hj)
    Anonym (TS) skrev 2024-07-24 23:48:35 följande:
    Jo det var nog jag som skrev den också , tack för svar, ska kolla den med :)
    Hur mådde du av det? Vad fick du för biverkninga? 

Av Pepsi? 

Pepsi är mitt elixir! Hjälper mot allt! 

Men på riktigt-det hjälper när man mår illa. 

(Du kan självklart ta Coca Cola också, men själv är jag pepsian!)

• Anonym (Hj)

Jag fick hjärtklappning och blev speedad. Samtidigt trött och fortsatt illamående. 

• Anonym (TS)
    Anonym (Hj) skrev 2024-07-25 09:15:05 följande:

Av Pepsi? 

Pepsi är mitt elixir! Hjälper mot allt! 

Men på riktigt-det hjälper när man mår illa. 

(Du kan självklart ta Coca Cola också, men själv är jag pepsian!)

Nej tänkte på Lergigan Comp haha ..På vilket sätt du mådde dåligt , fick du också hjärtklappning? Tänkte om det är vanligt?
    Ska testa Pepsi :)
  • Anonym (TS)
    Anonym (Hj) skrev 2024-07-25 09:16:01 följande:

Jag fick hjärtklappning och blev speedad. Samtidigt trött och fortsatt illamående. 

Oj då är jag inte ensam iallafall .. blev också samtidigt trött och speedad.. fast illamåendet blev iallafall ganska mycket bättre även om det inte försvann helt. 
  • Anonym (Hj)

Berätta gärna om det hjälpte! 

Svar på tråden Hjärtklappning av Lergigan Comp