• Rikyros

    Prostata massage ställningar och leksaker?

    Hej!


    Min flickvän och jag planerar en prostata massage till helgen, något vi har provat några gånger tidigare och som jag verkligen tycker om. Vi har använt strap-on och tänkte göra det igen.


    Jag undrar om ni har några tips p? ställningar som kan vara extra sköna att prova? Dessutom är jag nyfiken på om det


    finns några leksaker eller andra metoder som kan förbättra upplevelsen. Har ni några rekommendationer?

  • Svar på tråden Prostata massage ställningar och leksaker?
  • Gaskarl

    Du skriver att ni gjort det här förut, du tyckte mycket om det, skriver du också. Gör precis som ni gjorde då, det är väl det bästa.
    Ställningar. Ja, missionären är bra, då kan ni hångla, du kan smeka henne och hon dig. Bakifrån, rida. Sedan kan ni variera dom på soffliggare, golvet, ja, bara fantasin säger stopp..

  • Anonym (Black Widow)

    Har hon testat att använda fingrarna? Det finns ju alla möjliga slags dildos att testa också. Och ställningar är väl bara att prova nåt! Men börja gärna med att göra som ni gjort hittills, tills ni har fått in vanan lite.

  • Anonym (The bug)

    på Sinful finns mycket p-leksaker.

  • Anonym (Man)

    Om du känner dig bekväm med att rimma honom skulle han säkert tycka om det. Skönt som tusan och själv har jag bara fått prostatan masserad några gånger, men tror inte hon träffade rätt eller så är inte jag känslig där. Men ett hårdare stånd blir det och sprutar snabbare.

Svar på tråden Prostata massage ställningar och leksaker?