• tjej2000

Fråga om en dejt

En kille jag gick i samma klass med på gymnasiet och jag, har börjat snapa? haha, redan i skolan kan jag väl säga att jag alltid haft min blick lite extra på honom?ser bra ut, är rolig, fint leende, snäll osv
    vi blev aldrig bra kompisar utan snackade verkligen bara ibland. Hans ?bästa? vän var rätt taskig men skulle nog säga för att han är osäker i sig själv och när vi bara var några stycken så var han snäll mot mig.
    Men iallafall har vi börjat snapa och vi skrev lite de första två dagarna men sen har vi inte snapat så mycket. 
    nu hade han inte öppnat på 20 timmar? fick dubbelsnapa vilket inte är en hit enligt mig.
    jag hade gärna velat träffa honom men eftersom vi inte känner varandra me än som klasskompisar så är jag väldigt osäker??! han kommer väl säkert säga nej men då har väl åtminstone ett svar? vet dock inte om det skulle sluta med att jag helt förlorat kontakten med honom
  • Svar på tråden Fråga om en dejt
  • Anonym (Tyvärr)

Ja, jag tror också att han skulle säga nej, tyvärr.

• Anonym (r)

Ni har snapat i två dagar. Visst kan han svara ja men då skulle han gjort det även tidigare. Lätt att man på sommaren kan hamna utan täckning på äventyr dock. Vånta och se, snap är fan sämst för att bygga relationer.

Svar på tråden Fråga om en dejt