• Anonym (Love)

    Tala om något som är sexigt med killar som kanske inte är uppenbart?

    Är det något mer än t ex muskler som
    kan vara väldigt manligt och tilldragande.
    Sätt att vara på t ex eller prata eller röra sig? 

  • Svar på tråden Tala om något som är sexigt med killar som kanske inte är uppenbart?
  • Anonym (Thess)

    En jävligt ovanlig grej som inte många män vet är när han är vuxen o faktiskt vet hur man beter sig. DET gillar jag 

  • Anonym (e)

    hur långt är ett snöre man tänder på

  • Anonym (f)

    Blicken man får när de vill ha en, hur erfarna män rör vid en, mntalt sexiga män. De som är intelligenta och vet vad de ska säga utan att vara sliskiga.

  • fultextad användarhandbok
    Anonym (e) skrev 2024-07-23 16:46:33 följande:

    hur långt är ett snöre man tänder på


    Det är L?N(?,?2). Efter att man har tänt på det kommer längden sannolikt att minska i takt med att det brinner upp. 
  • Anonym (Love)
    Anonym (e) skrev 2024-07-23 16:46:33 följande:

    hur långt är ett snöre man tänder på


    1m
  • Anonym (Frun)

    Riktigt mörk röst och att han är klädd i arbetskläder. 

  • Anonym (n)

    Män som inte är sexfixerade. Det tycker jag ger värdighet och sånt gör en man mer attraktiv.

    Patetiska kåtbockar som ska äckla sig i ord och handling gör ingen glad.

  • Anonym (e)
    fultextad användarhandbok skrev 2024-07-23 17:06:11 följande:
    Det är L?N(?,?2). Efter att man har tänt på det kommer längden sannolikt att minska i takt med att det brinner upp. 
    intressant tolkning men jag är nog inte snörsexuell ändå hehe
  • Anonym (e)

    Poängen var hur otroligt brett det är vad folk tänder på att frågan blir omöjlig. Vissa saker som jag tänder på avskyr folk på FL och vise versa.

  • Fjäril kär

    Män som är gentlemän... dvs håller upp dörrar, betalat notan, bär matkassen,  skjutsar etc utan en enda dold avsikt eller dold agenda utan för att han helt enkelt är fostrad så och förväntar sig inget annat än ett uppriktigt tack 

    Män som inte förväntar sig att ha halva inne är sjukt sexigt 

  • Anonym (Mycket...)

    Hur han för sig, självkännedom, känsla av trygghet, att han går att lita på när det blåser och stormar i livet, självkänsla, självförtroende, att han vet vem han är och vad han känner, att han faktiskt lyssnar och inte bara ska lösa saker om man pratar om något jobbigt...

    Som sagt, det finns mycket som är sexigt utan att vara yta. En del är saker som märks på en gång, en del sånt man ser efter hand man lär känna varandra. 

    Den jag är intresserad av just nu, kan jag känna av att han är i närheten trots att jag inte sett att han kommit in i rummet än. Så var det även när vi lärde känna varandra för nästan 25 år sedan nu. Sen kom vi ifrån varandra mer eller mindre och fick nyligen kontakt igen och just den känslan i mig när han kommer in finns kvar. 

  • Anonym (40+)

    Självsäkerhet utan att bli kaxigt. En viss dominans, visa styrka på ett vuxet sofistikerat sätt. 


    exakt detta med väluppfostrad, hålla upp dörren, dra ut stolen, visa att han vet hur man beter sig och att han visar upp en på ett stolt sätt, visar åtrå utan att behöva yttra det i ord utan att man känner det i blick och hur han beter sig vid din sida. 

Svar på tråden Tala om något som är sexigt med killar som kanske inte är uppenbart?