• Anonym (Kosh)

    Tjejer som går i korta kjolar eller shorts, finns det någon tanke mer än att hantera värmen?

    Som kille kan jag tycka att det är attraktivt med naken hud, särskilt ben, på kvinnor, inte så att jag sitter och smygrunkar när jag är ute eller så 

    Men tänker om ni Kvinnor har nån baktanke med korta kjolar eller shorts, eller utrustning. Vill ni visa upp er? Försöker ni locka en partner eller är det för att alla andra gör så?

    Menar naturligtvis inte att kvinnor ska gå runt och ses som sexobjekt, om det nu uppfattades så . Mest nyfiken om det finns en baktanke.

  • Svar på tråden Tjejer som går i korta kjolar eller shorts, finns det någon tanke mer än att hantera värmen?
  • Anonym (Tjej)

    Nej det finns ingen baktanke om att locka till sig en man eller visa upp sig. Haha
    typiskt manligt tänk 

  • Anonym (Suck)

    Inte ett jävla dugg. ENDA gången det finns en baktanke är när jag träffar min älskare.

  • Anonym (jisses)
    Anonym (Kosh) skrev 2024-07-23 16:26:31 följande:

    Menar naturligtvis inte att kvinnor ska gå runt och ses som sexobjekt, om det nu uppfattades så


    så du menade, vad?


  • Anonym (Malin)

    Självklart kan det finnas en baktanke, man vill attrahera män. Antingen för bekräftelse eller för att träffa någon.

    Men de flesta kvinnor klär sig efter väderleken, naken hud får du på köpet så att säga. Så inbilla dig inget, njut av det du ser men gör det diskret!

  • Anonym (varmt)

    Enbart värmen. Som gravid finns det inte direkt ett överflöd av kläder att välja bland så det fick bli minishorts trots allt.

  • elmadumle

    Har du shorts när det är varmt ute? varför? för att "attrahera kvinnor" eller för att det är varmt? 

  • Anonym (Solbränna)

    Djupare solbränna?

  • Anonym (Q)

    Ja, det är märkligt. Tänk att även en kvinna kan bli varm, när det är varmt ute. Vad är orsaken till att män tar av sig tröjan när det är varmt ute? Är det för att visa upp sig för kvinnor? Det kan ju inte ha att göra med att det är varmt ute.

Svar på tråden Tjejer som går i korta kjolar eller shorts, finns det någon tanke mer än att hantera värmen?