• Anonym (Spiralen)

    Hjälp mig tänka

    Relationsproblem är väl inte helt korrekt, men bästa jag hittade...

    Har pratat med en man på nätet ett tag. Har ibland gått ett tag mellan gångerna, men senaste tiden blev det dagligen... och jag tror jag fallit för honom, sen vet jag att han kan visa sig vara annorlunda när vi väl träffas etc etc, men just nu är mitt hjärta så svagt för honom...

    Nu har han inte varit inloggad på flera dagar och det är riktigt jobbigt... jag VET ju att det kunnat gå tid innan också, men då har jag inte ens hållit koll om han ens varit online. Nu kan jag inte neka till att jag känner mig dissad, även fast jag vet att det inte behöver vara så... för jag känner själv att hade något hänt som gjort att jag inte kunnat skriva på ett tag så hade jag ändå sett till att berätta det om det finns känslor där... jag skulle inte kunna bara ignorera sådär...

    Snälla hur ska jag tolka det här? Ska jag se det som att han bara spelade intresserad eller finns det rimliga anledningar till att bara försvinna?

  • Svar på tråden Hjälp mig tänka
  • Anonym (Äh)

    Finns väl hur många orsaker som helst.

  • Dimisi

    Intresse finns säkert, eftersom han har återupptagit konventionen med dig flera gånger. Om han inte vet att du den här gången har utvecklat mer känslor, är det inte särskilt konstigt att kontakten återigen pausades. Det följer samma mönster som tidigare.

    Killen har försökt få dig på kroken flera gånger. Du kanske inte tillräckligt tydligt har visat att du svalde betet den här gången.

  • Anonym (Japp)
    Dimisi skrev 2024-07-22 02:13:17 följande:

    Intresse finns säkert, eftersom han har återupptagit konventionen med dig flera gånger. Om han inte vet att du den här gången har utvecklat mer känslor, är det inte särskilt konstigt att kontakten återigen pausades. Det följer samma mönster som tidigare.

    Killen har försökt få dig på kroken flera gånger. Du kanske inte tillräckligt tydligt har visat att du svalde betet den här gången.


    Exakt detta :)
Svar på tråden Hjälp mig tänka