Tycker hon om mig?
Jag träffade min sambo för 3 år sedan och vi slog ihop oss till en familj ganska snabbt.
Han hade då två hemmavarande varannan vecka och två som flyttat hemifrån. Mina två tonåringar kom och bodde hos oss på heltid. Alla tonåringar kom bra överens men med tiden märkte jag av att hans äldsta hemmavarande försökte sätta mig på plats. Hon sket totalt i mina regler, lämnade disken o gick. Hälsade knappt på mig. Jag dög när hon hade ngn vinning i det. Detta va min upplevelse.
Hennes mamma curlade dessa två prinsessor och jag fick ofta höra att jag inte gjorde allt som deras mamma.
Min sambo pratade med dottern om detta o påpeka att man iaf kan tacka om man får något.
Dotterns svar va att jag va helt ute o cykla!
Veckan innan 18 års dagen smsa hon sin pappa o sa att hon bor hos mamma på heltid nu. Hon påstod att det va lättare att ta sig till bussen. Men när vi hade födelsedag eller att hon ville hänga med ngn kompis så dög vårt hem för vi bor större.
Nu har hon fyllt 18 och vill flytta ihop med sin kille som ställer upp på att försörja henne. Dom har letat och inte hittat ngt, mkt förtvivlan så jag hjälpte till och fixade så dom fick hyra ett hus och glädjen va total.. Har jag fått höra av andra för till mig har hon inte ens tackat. Hela släkten på bådas sida har varit där o grillat på olika datum men jag o min sambo som ställt upp mest med att hitta boende o ekonomiskt har inte blivit bjudna.
Jag anser att man ska kunna betala för sig så vi har hintat om att hon måste skaffa jobb men inget händer, så jag har fixat timmis jobb åt henne oxå?
Så min fråga är, kan det nu vara mer uppenbart att hon inte tycker om mig eller ska jag fortsätta behöva dessa diskussioner med min sambo ang detta, för t.o.m. han måste ju fatta?